מסך בתוך נישה

  • פותח הנושא פותח הנושא galbez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

galbez

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

כפי שחלקכם זוכרים אנחנו בשלבי קניה מתקדמים של הטלוויזיה, והתעוררה שאלה חשובה:

עבור טלוויזיה שתיכנס לנישת (חור בקיר...) גבס, האם דרוש מרווח בין דפנות הקיר לטלוויזיה עצמה? על מנת למנוע התחממות וכו', או שזה לא קריטי?
והאם מרווח גדול מספיק מעל ומתחת למסך יכול "להחליף" את המרווח בצדדים?

אם כן דרוש מרווח, אז כמה ס"מ דרושים?

תודה רבה מראש.
 

רצוי שיהיה מרווח של מספר סנטימטרים בכדי לאפשר פיזור חום.
זה גם תוי בעומק הנישה - אם היא לא עמוקה במיוחד אז זה פחות נורא (יש לחום לאן לברוח).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור