מנגנון להחלקת התנועה(cmr) בסמסונג האם באמת יש הבדל?

  • פותח הנושא פותח הנושא ofermode
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofermode

אוהב את התחום
הודעות
141
מעורבות
0
נקודות
16
שלום לכולם.

אני ממתלבט בין שני מסכים של סמסונג האם ה CMR משמעותי עד כדי כך?

ההתלבטות היא בין ה f 7500 שהיא 800 הרץ לבין הדגם החדש h 6800 שהיא 400 הרץ
 

כן ,המנגנון מועיל מדי פעם בעיקר בצפיה של משחקי כדורגל ועוד תמונות מהירות.
אישית לא הייתי קונה סדרה h שהיא האחרונה אומנם אבל היא אולטרה הפרדה גבוהה ומסך קמור ,בעוד כשבארצנו בקושי משדרים
איכות שהיא 6\1 מזה ולא נראה לי שבעשור הקרוב יהיו שידורים באיכות הזו.
לעומת זאת ראיתי את הf 7500 היא ממש מעולה ואם תבדוק f 8000 ? היא מעט יותר יקרה אבל עוד יותר טובה,לשיקולך.

בהצלחה והנאה
 
onoff, אתה מבלבל קצת, בדגמי 2014, H היא סדרת 1080p, בעוד HU היא 4K. בשתי הסדרות יש דגמי מסכים שטוחים ויש גם קעורים.
לפותח השרשור, אני לא מאמין שתבחין בהבדל מוחשי בין שני ה- CMR השונים, אולי בתלת מימד זה יבלוט יותר. תבדוק איזה הבדלים נוספים ישנם בין הדגמים.
 
כמו שאמר המגיב הראשון ואני מסכים איתו ו בהקשר הזה שאין תכנים ב4K אז עד שלא היה תכנים באופן חופשי
אין טעם סתם לבזבז כסף על משהוא שאין בו שימוש ועדיף לרכוש מסך כמו F8000 יש בכמיות תכנים שהם FULL HD ברשת אז זה יותר משתלם וגם עולה פחות כסף וגם תךרוויח מסך שהוא פשוט מעולה ואיכותי מאוד לא צריך לקפוץ על כל טכנולוגיה חדשה עם היא עדין לא מבוססת דיהיו לכן המלצה שלי תחשוב על מסכים שהם FHD ולא 4K כי היא עדין בחתווליה..

בהצלחה בברכה מתן.:אוהב-מאוד:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור