ממיר Yesmax לעומת ממיר ADB 7820 HD

  • פותח הנושא פותח הנושא baruchby
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

baruchby

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי טלביזיה LCD של סססונג "37 מהדגמים החדשים. לטלוויזיה אין כניסת SCART. כדי לקבל איכות טובה של השידורים אני מחליף את הממיר. איזה ממיר עדיף כדי לקבל את האיכות הטובה ביותר? בYESMAX אין יציאת קומפוננט על פי הבנתי כך שהאיכות הטובה ביותר תהיה ב S-VIDEO (איני מתכוון להוסיף טרסקודר). בADB החדש יש יציאת קומפוננט כמו בטלביזיה. הקלטת תוכניות פחות מענינת אותי, מצד שני איני מתכונן לעשות מנוי על HD.
האם ברמת השידורים כעת אני אראה הבדל בין S-VIDEO לקומפוננט.

בברכה
ברוך
 

יש הבדל, אבל הוא לא שמיים וארץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור