ממיר YES - 3100 עם שידור SVIDEO

  • פותח הנושא פותח הנושא deadeye1985
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

deadeye1985

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

יש ברשותי טלוויזית LCD ללא חיבור סקארט.
קניתי כבל SCART ל SIVDEO והבנתי שהממיר של יס מדגם 3100 מוציא פלט של SVIDEO.
דיברתי עם חברת יס והם רוצים 150 שקל על השדרוג לממיר הזה.
יש דרך להמנע מזה ? האם מחובתם לספק לי את הממיר ?
תודה !
 

איזה ממיר יש לך כיום?
בד"כ זה ענין של משא ומתן להוציא מהם שדרוג ממיר, אתה צריך להסביר להם שיש לך מסך שרק בחיבור כזה נותן תמונה נורמלית.
 
איזה ממיר יש לך כיום?
בד"כ זה ענין של משא ומתן להוציא מהם שדרוג ממיר, אתה צריך להסביר להם שיש לך מסך שרק בחיבור כזה נותן תמונה נורמלית.

ליאור,

כיום יש לי את הממיר הקטן שיש לו רק חיבורי COMPOSITE והאיכות איתם היא על הפנים.
שחיברתי דרך חבר ממיר עם סקארט (לא 3100 אלא הממיר עם 2 חיבורי סקארט) אז האיכות השתפרה בצורה מדהימה.
עם ה COMPOSITE ראיתי פיקסלים מאד בולטים לעין.
אתה אומר בעצם שכדי להוציא מהם ממיר טוב צריך להיות "ישראלי" טוב ולהוציא בכוח את הממיר?
 
אפשר להשתדל ולהסביר.
אם זה 3100, אז תדאג ל- 3100S
 

אני חושב שאתה צריך להיות ישראלי =] לדעתי חברה כזאת צריכה מדי פעם לתת צ'ופרים ללקוחות ולא להתחשבן על 150 שקל מסכנים..
 
אני חושב שאתה צריך להיות ישראלי =] לדעתי חברה כזאת צריכה מדי פעם לתת צ'ופרים ללקוחות ולא להתחשבן על 150 שקל מסכנים..

אני מסכים איתך לגמרי.
לא מספיק שאנחנו משלמים על ערוצים באיכות ירודה ועוד מחיר לא קטן בכלל - צריך גם להוסיף
כסף על ממיר נורמלי שיתן איכות טובה ?
הרי כולם קונים היום LCD ולא הגיוני שהחברה תספק ללקוחות שלה ממירים עם חיבור ירוד במיוחד של COMPOSITE ותדרוש כסף נוסף כדי שנוכל להנות מהטלוויזיה.

יש לך עוד טענות חזקות שאפשר להפנות לשירות לקוחות?
תודה על העזרה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור