LCD או פלזמה ממיר NTSC PAL תומך HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא dor_la
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dor_la

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות טלוויזיה 3D מארה"ב
חוץ משנאי שממיר מ110V ל220V
האם אני צריך ממיר מNTSC לPAL בחיבורי HDMI??
אם כן האם אתם יכולים להמליץ לי על ממיר טוב שיש לו כניסת ויציאת HDMI
תודה
 

עם יש לך שנאי אתה לא צריך מעבד ואדיו...
שנאי אכותי עולה בין 500-700 שקל ל1000W
עם תרוצה מעבד ואדיו אכותי זה עולה בין 2000-5000 אלף למעבדים אכותים
 
הודעה

קראתי את המאמר תודה
השאלה שלי במידה ואצטרך ממיר האם אתם יכולים להמליץ לי על ממיר מסוים?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור