D dor_la חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 7/7/11 #1 אני רוצה לקנות טלוויזיה 3D מארה"ב חוץ משנאי שממיר מ110V ל220V האם אני צריך ממיר מNTSC לPAL בחיבורי HDMI?? אם כן האם אתם יכולים להמליץ לי על ממיר טוב שיש לו כניסת ויציאת HDMI תודה
אני רוצה לקנות טלוויזיה 3D מארה"ב חוץ משנאי שממיר מ110V ל220V האם אני צריך ממיר מNTSC לPAL בחיבורי HDMI?? אם כן האם אתם יכולים להמליץ לי על ממיר טוב שיש לו כניסת ויציאת HDMI תודה
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 7/7/11 #2 עם יש לך שנאי אתה לא צריך מעבד ואדיו... שנאי אכותי עולה בין 500-700 שקל ל1000W עם תרוצה מעבד ואדיו אכותי זה עולה בין 2000-5000 אלף למעבדים אכותים
עם יש לך שנאי אתה לא צריך מעבד ואדיו... שנאי אכותי עולה בין 500-700 שקל ל1000W עם תרוצה מעבד ואדיו אכותי זה עולה בין 2000-5000 אלף למעבדים אכותים
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 7/7/11 #3 http://www.dtown.co.il/articles/1696.html
D dor_la חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 8/7/11 #4 הודעה קראתי את המאמר תודה השאלה שלי במידה ואצטרך ממיר האם אתם יכולים להמליץ לי על ממיר מסוים?