ממיר HD בהוט- היתרשמות

  • פותח הנושא פותח הנושא ardenm1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ardenm1

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
ביו שישי האחרון קיבלתי את הממיר HD של הוט ללא תשלום נוסף במיסגרת המנויי שאני קיים בו
היתרשמות אישית
ממיר חדש ויפה מישתלב נהדר בסלון
איכות צפיה בשידורים הרגילים לא שונתה בצורה מורגשת סאונד שופר טיפה
בערוצים של ה-HD סוף סוף 16:9 אנשים בצורה נורמאלית סאונד משופר בחלקם AC3
מחובר דרך מגבר בסיב אופטי
התמונה שופרה בצורה מדהימה בחלק מערוצי ה-HD
חיבור ע"י כבל HDMI שזה כבר טוב ואסטטי יותר
בסה"כ מומלץ למי שיכול לקבל את הממיר ללא תשלום
 

תתחדש, לאיזה מסך הוא מחובר? האם הוא מוגדר על 1080i ?
 
רגע שאני יבין, קיבלת את חבילת hot hd יחד עם ממיר ה-hd שלהם ללא תשלום?(יאללה עוברים ל-hot)
 
הממיר החדש של הוט מחובר דרך HDMI ולא דרך DVI כמו שהוא היה בעבר???
 

הממיר החדש אכן כולל HDMI (מחליפים את הממירים שכוללים DVI).
 
אה יפה,כמה ערוצים יש בהוט נכון לעכשיו?
 
נכון להיום, ישנם חמישה ערוצי HD
HOT Definition - ערוץ סרטים / סדרות
יורוספורט HD - ספורט
ספורט 5 HD
National Geographic
Voom HD - אופנה וסגנון חיים, הופעות
 

המסך הוא
samsung R81B
והממיר מוגדר על 1080i
אבל במצב זה בשונה ממצב AUTO בתחנת הסדרות והסרטים ניראים מדי פעם נקודות לבנות שמרצדות
או אולי זה תלוי באיכות הסרט ?
 
גם לי יש את הממיר הנ"ל ומסך פנסוניק pv 80 מה עדיף להגדיר את הממיר AUTO או 1080i ?
 
ההבדל יבוא לידי ביטוי בשידורי SD, מצב AUTO יוציא את אות הוידאו באיכות PAL, מה שאומר שאת ה- UPSCALE יעשה המסך.
במצב 1080i, מבצע הממיר את ה- UPSCALE.
קשה לומר מי מהמכשירים מבצע את זה טוב יותר, זה תלוי באיכות מעבד הוידאו של המסך שלך.
 

מבדיקב מעמיקה משני המצבים נראה לי שהנקודות או ליפעמים איכות לא טובה במיוחד של התמונה נוצרים בעיקר ביגלל איכות הסרט או השידור מכיוון שישנם סרטים שניראים מעולה ובייחוד בערוץ National Geographic ולכן לדעתי זה לא נובע כלל מהמסך (ניבדק גם בעזקת DVD שמשדר באיכות המתאימה ומחובר ע"י כבל HDMI)
מסקנה HOT עדיין לא מספקים את הסחורה אבל מכיוון שזה בחינם אז נמתין בשקט.
מבדיקה מול ממיר של YES באותו המסך בדיוק היתקבלה איכות תמונה טובה יותר ולכן אני מבין מזה שזה לא המסך אלא צרוף של איכות ממיר ואיכות האות המשודר וכמו כן איכות צילום הסרט.
 
שלום,
הממיר אצלי כשבועיים. יש תקלה ידועה (גם ע"י טופאודיו = אונקיו, וגם ע"י HOT) כשהממיר מאבד סינכרון מדי יום. צריך להוציא אותו מהחשמל ולהחזיר אותו.
מכירים ?
 
אם התקלה ידועה ע"י שתי החברות, אין לכך פיתרון?
 

HOT טוענים שיהיה פתרון עוד מספר שבועות. זו תקלה בממרי תומסון שלהם HD. קורה עם מגברים רבים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור