ממיר עידן פלוס בטלוויזיית סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא Leo4444
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Leo4444

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שבת שלום,
יש לי טלוויזית Samsung LED ‏40" דגם: UA40D6000 Smart במפרט הטכני כלול ממיר דיגטלי DVB-T האם הכוונה לממיר עידן פלוס? ואם כן להבנתי יש צורך רק באנטנה? אשמח לקבל קישור לאנטה מתאימה.
תודה.
 

אז מדבריך אני מבין שהממיר המובנה בטלוויזיה שלי יכול לבוודאות קלוט שידורי עידן פלוס?
 
אז מדבריך אני מבין שהממיר המובנה בטלוויזיה שלי יכול לבוודאות קלוט שידורי עידן פלוס?

ליאור?
 

יש המלצה לאנטנה? הבנתי שיש אנטנות פנימיות עם קליטנ מוגברת... פניתי למנהל אזור של עידן פלוס והוא הציע לי ביקור של טכנאי כולל הרכבה בעלות של 250- - 400 ש"ח כי לדבריו יש השפעה של מיקום הטלוויזיה, אזור קליטה אולי יש צורך באנטנה פנימית מסוג מסויים, ואולי חיצונית כולל קדיחה וכל הסיפור הזה נראה לי מוגזם (סה"כ חיבור אנטנה, לא?) אלא אם כן אני מפספס פה משהו?
חשוב לי להדגיש שי לי כבר ממיר חיצוני של עידן פלוס בסלון והקליטה סבבה. והפעם מדובר בממיר מובנה בטלוויזיה בחדר שינה.
 
נראה מוגזם. אם יש לך כבר ממיר קיים בסלון אז תעשה בדיקה עם האנטנה שלו. נתק ממנו את האנטנה וחבר לטלוויזיה.
 

זה מה שבדיוק חשבתי לעשות. אני אבדוק את זה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור