פלזמה ממיר לטלוויזיה שעבדת בשיטת-ntsc

  • פותח הנושא פותח הנושא shuky
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shuky

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני תושב חוזר מארה"ב, הבאתי איתי טלוויזיה פלזמה(panasonic120 v AC 60Hz) שרכשתי בארה"ב,בכדי להתאים אותה למתח החשמל בארץ קניתי שנאי (טרנספורמטור),והזמנתי טכנאי של הוט לחבר לי כבלים ואת הטלוויזיה, הטכנאי הגיע חיבר הכל אולם לצערי בטלוויזיה רואים ללא צבע הוסבר לי שהממירים של הוט משדרים רק pal ולכן עלי לרכוש ממיר שיטת שידור מntsc 2 pal אין לי מושג איפו לרכוש ממיר כזה? כמה עולה? ואם יש פתרון אחר?
כל תגובה תתקבל בברכה כי אני קצת עובד עצות ודי מאוכזב
תודה
 

משתתף בצערך וחבל

שלא התיעצת כאן לפני הטרראם כי אז הייתי כותב לך את מה שכתבתי כאן http://www.dtown.co.il/forum/13165-%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%94-%D7%91.html#post98570
לגבי ממירי שיטות אני מניח שבחנויות המובילות למסכים יוכלו לכוון אותך.
- יש בפורום מישהו שמנסה לדחוף איזה ממיר, אינני יודע את טיבו.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור