ממיר יס בשילוב LCD של פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא yuria
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuria

אוהב את התחום
הודעות
172
מעורבות
23
נקודות
18
אני נמצא אצל חבר שיש לו ממיר יס מדגם ADB3100 ,הממיר מחובר ל-LCD של פיליפס
"42 (דרך כבל סקראט -האות מוגדר בממיר כ-RGB ) במצב זה בתמונה ישנו שלג והתמונה לא חלקה יש לציין שגם במצב של S-VIDEO התמונה לא חלקה וישנו שלג בתמונה ,רק במצב של קומפוזיט רואים טוב יחסית ללא שלג
איך יתכן שהיציאה הכי פחות איכותית מראה את הכי טוב
מה הפתרון לבעיה,האם איזולטור או להחליף ממיר(יש לציין שהיום הוחלף לחבר ממיר ):מבולבל:
 

שלג זו תקלה, האם יש למסך כניסות סקארט נוספות דרכן חיברתם גם?
 
כן חברתי ,אבל רק כניסה הראשונה תומכת ב-RGB ,השנייה ב-S-VIDEO ובקומפוזיט
לדעתי הממיר שסופק לא תקין עדיין
 
החבר מעדכן לאחר שטכנאי מחברת יס הגיע לבית ותקן את התקלה :

.טכנאי של יס הגיע לביתי וטען שלא ניתן לשפר את איכות התמונה.

לגבי השלג שהופיע על המסך הטכנאי חיבר כבל RF בין הממיר לטלויזיה ואז הופעת השלג נעלמה.

לציין כי בזמן הצפייה החיבור בנוסף לחיבור דרך ה - scart(הנמצא במצב RGB )יש לציין שהטלויזיה נמצאת במצב AV
לטענת הטכנאי השיפור נובע מכך שלטלויזיה אין הארקה וכבל ה- RF משמש כמעין הארקה ועל כן

השידור ללא הפרעות וללא שלג.בנוסף אם בזמן הצפייה אנו מוציאים את הכבל RF ומחזירים רואים את השינוי.

ההסבר הטכנולוגי של הטכנאי לא ברור לי אבל במציאות זה עבד.

2.מה ההבדל בטלויזית פיליפס עם טכנולוגיית פיקסל פלס או ללא פיקסל פלס.

מדובר בשני דגמים של 42 אינץ דגם 3312 ודגם 5322 בשתי הטלויזיות המפרט הטכני זהה

אך בדגם 3312 אין טכנולוגיית פיקסל פלס

האם הטכנולוגיה הזו כל כך משמעותית במה זה מתבטא באיזה סוג של שידור.

מה אתם אומרים על התיקון שלו
 

שמח שהבעיה נפתרה.
פיקסל פלוס אומר עיבוד וידאו משופר, זה אמור לתת תוצאה טובה יותר בעיבוד שידורי טלוויזיה, בפועל - מבלי לראות קשה לומר עד כמה השיפור ניכר.
 
לפתרון הבעיה טכנאי של אלקטרה חבר כבל סקראט אשר דאג לשנות את מיקום האדמה
בקונקטור מכלפי פנים לכלפי חוץ ואז נעלם השלג (בעיית אדמות )
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור