R rosomer100 חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 0 27/2/09 #1 התקשרתי להוט בישביל להתחבר ל HD ואמרתי להם שאני רוצה רק ספורט 5 HD והם אמרו לי 40 שקל לחודש, אני חושב שזה יקר אין מחיר יותר זול בישביל ספורט 5 HD בלבד ? נערך לאחרונה ב: 27/2/09
התקשרתי להוט בישביל להתחבר ל HD ואמרתי להם שאני רוצה רק ספורט 5 HD והם אמרו לי 40 שקל לחודש, אני חושב שזה יקר אין מחיר יותר זול בישביל ספורט 5 HD בלבד ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/2/09 #2 גם YES גובים מחיר דומה עבור ערוץ 5HD בלבד.