מכשיר מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא ofirke
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofirke

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
1
היי
אם מישהו בבקשה יכול להסתכל במפרט של המכשיר הזה ולהגיד לי אם יהיה קל להשתמש בו בארץ? (אני מתכוון להשתמש רק ב-HDMI מהממירים בארץ)

http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/samsung-ln40a550/4507-6482_7-32815314.html


תודה

אופיר
 

לא כתוב במפרט האם המסך תומך בוידאו בתדר 50Hz וזה מה שחשוב.
 
היי ליאור

אני לא מוצא את הפרט הזה באף אחד מהמפרטים של כל החברות. מה המונח באנגלית שהם משתמשים?
בד"כ מצוין מהירות הסריקה בהרץ אבל שום דבר אחר...

אשמח לעזרתך
 
Vertical Refresh rate / scan
 

מצד שני במפרט של הטלוויזיה בלינק שצורף רשום:
Analog Video Input Signals PAL , SECAM , NTSC4.43 , NTSC 3.58

כמו שזה נראה הטלוויזיה היא מולטיסיסטם כך שלדעתי אתה יכול להיות שקט

ערן
 
Vertical Refresh rate / scan

All new LCD TVs only get higher rate.
most of them now offered in 120Hz Vertical Refresh rate.
 
120Hz מתייחס למשהו אחר שהוא מנגנון החלקת תנועה.
 

אז נראה שאני יכול להביא אותה לישראל בלי בעיות...
אני יכול לקנות אותה ב-$800 וכתושב חוזר אני לא משלם שום מס.

אשמח לחוות דעתכם לגבי המפרט שלה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור