מכירים את אילו כותבים בפורום באמצע הלילה?

  • פותח הנושא פותח הנושא Slim1900
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
304
מעורבות
128
נקודות
43

האם בכל זאת יש משהו במה שהוא אומר?
 


האם בכל זאת יש משהו במה שהוא אומר?
יש במה שהוא אומר בדיוק את אותו ערך כמו שאני אגיד שכל מי שאוסף בולים הוא OCD.
או כל מי שאוהב יין הוא פלצן.

בקיצור, ליבי יוצא אלייך שאתה משחית את זמנך בלראות את השטויות האלה. באשר לשאלה אם זה עדיף לנפש על חדשות של אמצע הלילה... פה כבר התשובה לא כ"כ פשוטה.
 

יש במה שהוא אומר בדיוק את אותו ערך כמו שאני אגיד שכל מי שאוסף בולים הוא OCD.
או כל מי שאוהב יין הוא פלצן.

בקיצור, ליבי יוצא אלייך שאתה משחית את זמנך בלראות את השטויות האלה. באשר לשאלה אם זה עדיף לנפש על חדשות של אמצע הלילה... פה כבר התשובה לא כ"כ הוא הוא תאר בדיוק את עצמו ואת הרוב הנימצאים
הוא תאר בדיוק את עצמו ואת הנימצאים
באותו מצב הולכים אל האופק, עסוקים רוב הזמן על המערכת ומה מטריד בה,
המשפחה נפסדת שהוא נפקד גם כשהוא
נמצא, העיסוק באודיו הופך לסם החיים, מעגל חברים שלו שייך לרוב לתחביב הזה,
היתמכרות הזו אפשר רק להחליף בקלה
יותר אולי לשחק שח או ששבש.
 
נערך לאחרונה ב:
הוא תאר בדיוק את עצמו ואת הנימצאים
באותו מצב הולכים אל האופק, עסוקים רוב הזמן על המערכת ומה מטריד בה,
המשפחה נפסדת שהוא נפקד גם כשהוא
נמצא, העיסוק באודיו הופך לסם החיים, מעגל חברים שלו שייך לרוב לתחביב הזה,
היתמכרות הזו אפשר רק להחליף בקלה
יותר אולי לשחק שח או ששבש.
אוי אוי אוי אוי אוי! פיצוץ גלקטי!!!
סם החיים,התמכרות...
אז זה טוב למדינה או שלא?
 
אוי אוי אוי אוי אוי! פיצוץ גלקטי!!!
סם החיים,התמכרות...
אז זה טוב למדינה או שלא?
מויישה,
גם אתה במועדון .חחח
 

אני ממש שמח שאני במועדון
ועוד יותר שמח שכולך קנאה בחברים של המועדון.
הפעם טעית, אני בן יחיד ולא היה לי במי
לקנא, וגם אין לי מתחרים,
אבל על ראש הגנב בוער הכובע. חחח
 
הפעם טעית, אני בן יחיד ולא היה לי במי
לקנא, וגם אין לי מתחרים,
אבל על ראש הגנב בוער הכובע. חחח
למיטב ידיעתי ילד יחיד הוא חסר מיומנויות חברתיות, פחות אדיב,אין לו גבולות, מאד אנוכי ומאד מפונק
 

למיטב ידיעתי ילד יחיד הוא חסר מיומנויות חברתיות, פחות אדיב,אין לו גבולות, מאד אנוכי ומאד מפונק
שוב טעית מגיל 12 עד גיוס הייתי בפנימיית ע"ש מוסינזון במגדיאל,
אתה רחוק מאוד לאבחן אותי פסיכולוגית אני גדלתי על יחסי חברה, אני לא אאבחן אותך תמשיך להתחזות לאחד שיודע,
וכאן נפרד אתה לא מכבד את המדריך שלך, הפכת לאני ואפסי עוד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור