מי מנצח

  • פותח הנושא פותח הנושא gaza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
סמסונג דגם a550 .מול סמסונג דגםa450 .אני יודע מה ההבדל התכני ביניהם.תכלס מה נראה לכם עדיף
 

ל- A550 יש נתונים טובים יותר, מה זאת אומרת "מה עדיף?"
 
התכונתי מבחינת צפייה.בעיקר הוט רגיל.אולי אני אעבור לממיר hd בקרוב.דוגרי שווה להוסיף 1500 שח
 
זה תלוי בגודל ובמרחק הצפייה. ל-a550 יש יתרון מבחינת הרזולוציה שלא בטוח יבוא לידי ביטוי במרחק צפיה גדול מהממולץ לגודל שרכשת.
למה שלא תראה את שני הדגמים אחד ליד השני בעיניים ותבדוק בעצמך...?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור