מישהו מכיר היטאצי L32A01 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Guyco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Guyco

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
האמת שאני לא מכיר את החברה.
ראיתי את הטלוויזיה והיא נראית לא רע בשידור רגיל וגם ב-DVD (הטלוויזיה עצמה די מכוערת)

מישהו מכיר אותה ויכול לתת חוות דעת? איך השירות והאחריות של ראפ?
 

היטאצ'י היא חברה ידועה וותיקה.
חוות דעת משתמשים על המסך בד"כ חיוביות.
 
ומה בנוגע לרמת השירות והאחריות של היבואן ראפ? מכירים?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור