מישהו מכיר את Vangelis

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
attachment-vangelis-pic.jpeg



מחלוצי המוזיקה האלקטרונית, RIP.​
 

אני מכיר אותו עוד משנות ה 90 יש לו מוזיקה טובה
 
צפה בקובץ המצורף 58717


מחלוצי המוזיקה האלקטרונית, RIP.​
תומר
אם בפורום מוסיקה של אתר האודיו החשוב יותר (?) בישראל צריך לשאול את זה
אז היה צריך לסגור את הפורום אם לא האתר בכלל וללכת הביתה… :בכי:

לשאלתך, אכן היכיר לי אותו חבר טוב ב 1979
זה היה Heaven and Hell אלבום ענק
אחרי זה בא Albedo 0.39 והשאר היסטוריה
לכן כשאני קורא בפורום על Albedo, קודם נזכר מ vangelis ואחר כך מבין שמדברים על רמקולים…
 
תומר לשאלתך
בהחלט.
 

נערך לאחרונה ב:
מכיר אותו עוד מהתקופה של בנה של אפרודיטה (יחד עם דמיס רוסוס) ,
יוצר ומלחין ענק !!
כל האוספים שלו ברשימת ההשמעה אצלי בדיזר ובמועדפים אצלי.
יהיה זכרו ברוך !
 
היי, היה לי ברור שחלק מהחברים מכירים אותו טוב מאוד, האיש הלך לעולמו ביום חמישי והלחין כמה יצירות נחשבות מאוד.

תהנו:

 
מלחין גדול , אהוב עלי במיוחד פס הקול שלו לסרט בדייד ראנר , הפס קול מדבר על עולם זר, קר ומנוכר. לכול אורך פס הקול אפשר לשמוע קולות של חלליות ממריאות ונוחתות. יהי זיכרו ברוך
 

בתור מעריץ שרוף של yes לא היה מאושר ממני כאשר שילב פעולה עם ג'ון אנדרסון, יצירות רומנטיות בעיקר אך שובות לב ומעניינות (Friends of Mr. Cairo למשל) אבל חשוב לדעת, לכאלה שמתנגדים לרוג'ר ווטרס, שוונגליס לא היה רחוק ממנו בדעותיו.
 
מוסיקאי מחונן, וייחודי, היצירה שלו תחסר. בנה של אפרודיטה 666 ובלייד ראנר פסקול הם באמת פנינים. דור הולך ונעלם...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור