מישהו מכיר את הפנסוניק 42PH10?

  • פותח הנושא פותח הנושא eranir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranir

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לקבל חוות דעת על מסך הפלזמה של פנסוניק 42PH10...
במה הוא שונה מה pr10?
לראשונה הלכתי לראות מסכים לקראת רכישה,
חייב לומר שמקבעון על טכנולוגיית ה LCD....אין מה להשוות...
ואולי זה אני, אבל התאהבתי במסך הזה.
(כמובן שהפיוניר לוקחים ובגדול, אבל זה לתקציב אחר לגמרי)

תודה.
 

בסה"כ מדובר במסך טוב ואם אהבת את התמונה אז אין יותר מדי מה להתלבט...
 
מה המשמעות של יציאת HDMI אחת בלבד?

לא מבין במושגים טכניים כל כך...
אבל למסך יש יציאת HDMI אחת בלבד, כך הבנתי
מה המשמכות של זה?
איך זה יכול להגביל אותי בעתיד אם בכללל?
 
שניהם מסכי מוניטור ז''א בלי טיונר -חייבים ממיר כבלים
ל פי אר יש רמקולים מובנים והוא בצבע כסוף בעוד השני הוא שחור ובא עם רמקולים נצמדים בצדדים
לשניהם יש יכולת לשנות כרטיסים כך שתוכל להוסיף כרטיס היי דפינישן נוסף
שניהם די דומים בביצועים שלהם
כל השאר ענין של טעם
ומחיר
 

לא מבין...סליחה

אגב,
קודם כל המון תודה על התשובות המהירות. נעים כאן בפורום...:)
אז ככה
סליחה שאני מציק, אבל הוא שאמרתי, אני לא מתמצא כל כך בעולם הטכני של המסכים:
א. מה המשמעות של עוד כרטיס HD? למה שאצטרך נוסף? ה PH הוא מסך HDREADY, לא?!
ב. מה המשמעות של יציאת HDMI אחת בלבד ב 42PH10? למה היא משמשת חוץ מחיבור
למחשב (שאני צריך..)? למה משתמשים ב 2 יציאות כאילו?

שוב,
המון תודה על השירות
 
אגב,
קודם כל המון תודה על התשובות המהירות. נעים כאן בפורום...:)
אז ככה
סליחה שאני מציק, אבל הוא שאמרתי, אני לא מתמצא כל כך בעולם הטכני של המסכים:
א. מה המשמעות של עוד כרטיס HD? למה שאצטרך נוסף? ה PH הוא מסך HDREADY, לא?!
ב. מה המשמעות של יציאת HDMI אחת בלבד ב 42PH10? למה היא משמשת חוץ מחיבור
למחשב (שאני צריך..)? למה משתמשים ב 2 יציאות כאילו?

שוב,
המון תודה על השירות


הכיף לעזור הוא שלי
שני המסכים הם HDREADY שזה אומר רזולוציה של 1024-768
זאת הרזולוציה שמשודרת על ידי יס והוט
המסכים מגיעים עם כניסת VGA למחשב-נוח מאוד ניסיתי זאת -כולל כניסת סאונד .
יש לך אפשרות לשלב שני כרטיסי HDMI אם תרצה אחד ליס או הוט HD ואחד לסטרימר או מקור אחר -הוא מגיע במקור עם כרטס אחד שיספק כמעט את רוב האנשים
את הHD של יס והוט יש אפשרות לקבל גם דרך קומפוננט אם כי באיכות קצת יותר נמוכה
שני המסכים זהים בביצועים שלהם למעט זה שהPH בא שחור עם רמקולים בצדדים והPR מגיע כסוף עם רמקולים מובנים..
נדמה לי שהPH זול במעט מהשני
ישראל
 
.... שזה אומר רזולוציה של 1024-768
זאת הרזולוציה שמשודרת על ידי יס והוט....

לא מדוייק. YES ו HOT משדרות ב 1080i / 50Hz, שזה אומר רזולוציה של 1920 * 1080
בקצב ריענון של 50 פעם בשניה, interlaced { קווי האורך והרוחב משודרים זה אחרי זה בנפרד,
ומעבד המסך מרכיב את התמונה , מה שנותן במקרה שלנו 25 פריימים 'מלאים' בשניה }

YES קצת יותר איכותית ב HD כיוון שהיא משדרת ב MPEG 4 { קודק h.264 } דחוס, מה שמאפשר פחות איבוד איכות. (great)
HOT משדרת ב MPEG 2 המיושן { כנראה יש להם בעיות רוחב פס :מבולבל: }.

המסכים המדוברים, לא ישדרו את התמונה של YES או HOT במלא הדרה, וינחיתו את האות לרזולוציה שלהם.

ברם, בטוחני כי התמונה עדיין { אחרי ההנחתה } תהיה איכותית משמעותית משידורי HD. (Y)
 

דווקא ה PH יקר באלפיה מה PR....

במידה ואני רוצה לחבר את המסך למחשב עם HDMI
וגם הyesmax שלי אמור להתחבר ל HDMI...
האם עוד כניסת HDMI אמורה להיות בתוספת תשלום?
יש למישהו מושג באיזה סדר גודל מדובר?
 
אתה יוכל לחבר את המחשב דרך כניסת VGA
אם אתה רוצה כניסת HDMI זה בתוספת תשלום ואת המחיר אתה צריך לברר עם המקום בו אתה רוכש.

דג בקשר ל YES ו HOT שידור של interlaced זה לא ממש לא - קווי האורך והרוחב משודרים זה אחרי זה בנפרד
ראה הסבר http://www.dtown.co.il/index.php?news=126
Interlaced משדר כל פעם חצי מהתמונה זוגי ואי זוגי - כך 1080i שזה לא כל כך רחוק 768P
מצד שני 768 ( HD READY) בדרך כלל מוצלח יותר עבור שידור רגיל (כאשר DVD עדיין נחשב שידור רגיל) פחות ZOOM לעשות עבור כל תמונה מול FULL HD (שזה בגדול רזולוציה גבוהה יותר).
 
נערך לאחרונה ב:
שירות לאומה

פעם ראשונה שלי כאן בפורום, וחייב לומר שמאוד ניהנתי מהתשובות המהירות, הענייניות והבוגרות.
שנית, לאחר חיפושים רבים מצאתי את הסקירה המקיפה הבאה למסך שאני כנראה ארכוש.
מסך פלאזמה פנסוניק TH-42PH10
אמנם מאתר מתחרה/אחר, אבל חשוב ואפשר לפרגן.
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=1125

(Y)
 

מסכים איתך. אפשר לפרגן.

תתחדש ותהנה!
מחכים לתמונות!
 
האם המסך מגיע עם כרטיס קומפוננט או שעלי לרכוש אותו בנפרד?

האם המסך מגיע עם כרטיס קומפוננט או שעלי לרכוש אותו בנפרד?
 
באתר של יורוקום כתוב שזה אופציונלי http://www.eurocomdc.co.il/?CategoryID=177&ArticleID=138
אולי בחנויות מוכרים אותו בקונפיגורציות שונות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור