מישהו מכיר את הכבל של פיליפס SCART TO S.VIDEO

  • פותח הנושא פותח הנושא יואל 55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יואל 55

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
דגם SWV3543/10

תמונה - http://www.getit.co.il/ie2/HugePic.asp?PID=45101
לינק - http://www.getit.nrg.co.il/Direct/45101/

יש לי מסך פלזמה עם כניסת S.VIDEO .
האם שווה לקנות אותו או להשקיע פי 2 ולקנות מונסטר?
 

לקנות אותו
 
קניתי את הכבל הזה ...
לצערי גיליתי שאני רואה תמונה יותר גרועה מהכבל קומפוזיט שהיה לפני זה.
יש מין פס שחור באמצע התמונה ומין פסים קטנים באלכסון בשאר התמונה מה שאין בכבל הקומפוזיט.

אני מחובר ל YESMAX.

יש למשהו רעיון, או הסבר לתופעה הזאת?
 
משהו לא תקין, זה לא אמור להיות.
הגדרת ב- YESMAX שהסקארט יוציא S-VIDEO ?
 

היי ליאור.

כן הגדרתי בממיר הוצאה של S.VIDEO.

בדקתי גם בחיבור ישיר של S.VIDEO מהממיר למסך התוצאה היתה אפילו יותר גרועה.
 
אולי יש לך הגדרה לא נכונה בטלויזיה.
 
יש הבדל בין תמונה גרועה לבין תופעה של פס שחור שאתה מתאר שלא אמורה להיות.
 

הפס השחור או אפור ליתר דיוק, הוא לא משהו שבולט כל כך, רואים אותו בתמונות עם רקע בהיר, כמו תמונה עם עשן לבן אז אפשר לראות שיש מין פס לאורך המסך, כשחיברתי את כבל SCART שמתי לב לזה. צריך קצת להתעמק בתמונה כדי להבחין בו.

אני אנסה להמחיש לכם את זה, כאשר אני מעביר ערוצים ביס יש רקע שחור, שם אני רואה מין פס לאורך המסך(אפור כזה) כשחיברתי כבל קומפוזיט לא ראיתי את הפס הזה רק כשהצגתי תמונה עם רקע בהיר.

ניסיתי גם בכבל קומפוזיט אחר וראיתי 3 פסים כאלה רק שהצגתי תמונה דרך הממיר.

אז נשארתי עם כבל הקומפוזיט הראשון ששם הפס לא תמיד נראה.:rolleyes:

אני מקווה שהצלחתם להבין את הבעיה
אהה, שכחתי לציין שיש לי מסך סמסונג A450
 
נערך לאחרונה ב:
הייתי מנסה לבדוק קודם עם כבל אחר
 
אני אבדוק ויעדכן אתכם....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור