מישהו מכיר את הטלוויזיה SAMSUNG A550?

  • פותח הנושא פותח הנושא pamagosta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pamagosta

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לשמוע, כי הנתונים נשמעים טובים מאוד, אבל המחיר זול בצורה מחשידה (איזור ה-6000 ש"ח ל-37'')
אשמח לשמוע ביקורת..
 

יש לך קישור לאתר עם המחיר ומפרט?
 
הדגם מופיע באתר היבואן http://www.miniline.com/Samsung/Index.asp?CategoryID=129&Page=2
תברר אם אכן מדובר באחריות יבואן מקורי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור