פלזמה מישהו מכיר את הדגם פנסוניק TH-P50X60 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא yanivu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yanivu

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
1
היי,

חשבתי לקנות פנסוניק פלזמה 50 אינץ - TH-P50X50.
עכשיו ראיתי שיש דגם כנראה חדש - TH-P50X60.

מישהו יודע מה ההבדלים באיכות הצפייה?
נתונים יבשים אפשר להשוות בין האתרים השונים.

השאלה המרכזית היא איכות המסך בדגם הזה כי זה משהו שיכול להשתנות ולא להיות מתועד בנתונים היבשים.

תודה רבה לעוזרים!
 

הדגם הזה מגיע לארץ בתקופה הקרובה, כפי שציינת, נצטרך לראות אותו בעין ולא לשפוט רק על סמך הנתונים היבשים.
 
מישהו כבר ניסה אותו? הוא נמכר כבר בהמון חנויות וגם באינטרנט.
http://www.wallashops.co.il/a/ap.aspx?pi=1SVTHP50X60
זו רק דוגמא בשביל לראות את המפרט...
מישהו מזהה תכונה מיוחדת?
 
נערך לאחרונה ב:
כנראה שיפרו את נגן המדיה הפנימי בחיבור ל-USB, יש גם חיישן תאורה. אבל, שוב, צריך לראות את המסך בעיניים.
 

היי ליאור,

האם אתה יודע איזה מתלה מגיע עם הטלוויזיות 50 אינץ שלהם? הבנתי שככל המתלה ארוך יותר זה עדיף במיוחד לקיר גבס.
בשירות של יורוקום הם אמרו לי שהם מספקים מתלה באורך של 40 ס"מ (מה שיחזיק לי כנראה רק קורה אחת מאחורי הקיר גבס - אני מעדיף להחזיק עם קורה נוספת).

האם זה הגיוני? יש מישהו זוכר או יכול לבדוק אצלו את המידות?

תודה.
 
אני מניח שהם מספקים מתלה סטנדרטי ואם רוצים אחר אז זה כרוך בתוספת מחיר או שצריך לרכוש ממקור אחר.
האם תארת לשירות במה מדובר אצלך ועל מה הם ממליצים?
 
המתלה הכי בסיסי לפלזמה 50 לא נשמע לי כמו 40 ס"מ.
אמרתי להם שזה לגבס, הם אמרו שאין בעיה.
אני פשוט רוצה מתלה ארוך בשביל להתפס על כמה שיותר קורות מאחורי הקיר גבס.
מקסימום נקנה לבד ונתקין...
 

אם אתה יודע את המלאכה אז מה טוב, תנסה להתייעץ גם עם החנות ממנה אתה קונה.
 
טוב, קניתי. התקינו. עקרונית הכל בסדר.
עם ממיר עידן + עושה רושם שרואים ממש טוב יחסית.
אם למישהו יש שאלות ספציפיות אשמח לעזור.
 
תתחדש, זה מסך טוב
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור