LCD מישהו מזהה?

  • פותח הנושא פותח הנושא THE ONE
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

THE ONE

אוהב את התחום
הודעות
285
מעורבות
0
נקודות
16
תמונה
http://albums.timg.co.il/userfolders/211/3152985/3152985200972017266.jpg?time=0


התמונה בעלת רזולוצייה גדולה מאוד,אפשר להיתקדם עם זכוכית מגדלת עם זה יעזור

זה עמדות ה-PS3 מהקוקה קולה וילג' האחרון שהיה

מה שאני יוכול להגיד שזה סוני בגודל 32 אינץ עם טיונר דיגטלי,חיבור USB ,עם פונקציית ה-AppliCast
לדעתי זה גם FULL HD ומסדרה ה''V'' או ה-''W''

חבר המליץ לי עלייה כי ראו בה בצורה מעולה PS3
 

נערך לאחרונה ב:
חבר זה חדר כושר מה שהבאת.
 
LOL
זאת הKDL-32L4000E אם אני לא טועה.
אגב מאוד חכם מצד מי ששם את העמדה הזאת לכוון את המשחק בפלייסטיישן ל4:3.
 

בחיים לא
KDL-32L4000E
יש לה טיונר דיגטלי וUSB ותמיכה ב-AppliCast ?לא!
 
אני אומר לך שזאת הטלויזיה. ראיתי אותה בטרקלין חשמל לפני כשלושה חודשים. אין עוד דגם בעיצוב כזה.
שאר הדגמים מגיעים עם מן חור באיזור של הפנל הקדמי. שקלתי לקנות אותה בזמנו.
הדגמים היותר חדשים של סוני בכלל לא נראים ככה. לטלויזיה בתמונה אין USB. אני מכיר את הסמלים על המדבקה.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=715016#
 
באמת לפי הרמקול זו רק היא יוכולה להיות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור