מישהו יכול לחוות דעה על פיליפס 50"?

  • פותח הנושא פותח הנושא ofer42
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofer42

אוהב את התחום
הודעות
454
מעורבות
7
נקודות
18
היי
קניתי סמסונג 50Q91 ואני נאלץ להחזיר אותה ולבחור מסך אחר.
יש לי כנראה שתי אפשרויות במחיר סביר.
האחת פנסוניק 50PV70 והשנייה פיליפס 50PFP5532.
למרות שהסמסונג מסך לא רע אני רוצה מסך אחר.
הפיליפס לא פופולרית כל כך וכולם מדברים על סמסונג פיוניר ופנסוניק.
לפנסוניק אני כנראה אצטרך להוסיף כסף ולפיליפס כנראה שלא.

תודה
 

לא יצא לי לראות את הפיליפס, הנתונים נראים בסה"כ בסדר.
 
ראיתי את 2 הטלוויזיות האלה בחנות (בנופש באילת...) , ולשתיהן היתה תמונה טובה.
הפיליפס היתה תמונה קצת יותר אדומה בעוד לפנסוניק התמונה היתה קצת "שרופה" (כמו שפותחים יותר מדי צמצם במצלמה) ובהירה. אולי זה כבר עניין של כיוונים.
דרך אגב בפנסוניק- PH10 ראו ז-ו-ו-ע-ה .
 
על ה"אדמדמת" ניתן להתגבר עם כיוון של חום הצבעים.
אני לא בטוח שעל "תמונה שרופה" ניתן להתגבר יותר טוב. :cool:
 

כל התופעות שתארת יכולות לנבוע מכיול לא טוב, על איזה סוג שידור הודגמו המסכים?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור