מישהו יכול להמליץ על מסך 40 אינטש טוב?

  • פותח הנושא פותח הנושא john22
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

john22

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
היי אני מעוניין לרכוש מסך LCD בגודל של 40 אינטש. רוב הצפייה שלי בטלוויזיה היא תוכניות וסרטים בעיקר מהמחשב. שמעתי שכיום יש מסכים שאפשר להתחבר אליהם עם ה-DOK ופשוט לראות סרטים בלי להשתמש בכלל בדי-וי-די. אשמח לקבל המלצות חבר'ה. תודה
 

יש מסכים (למשל בחלק מדגמי LG) שכוללים כניסת USB המאפשרת לצפות בסרטי DivX, תמונות ושירים.
מה התקציב?
 
תקציב בין 5000 ל-8000

התקציב שלי הוא כפי שמצויין בכותרת אבל אפשר אפילו דלחוק טיפה למעלה אם תמליץ לי שזה אכן משתלם.
 
Samsung LA40A650 רכשתי אותו לפני כמה שבועות,
ליאור עשה סקירה על האח הגדול שלו Samsung LA52A650,
מדובר בLCD מצויין,המחיר שלו לא ממש פוגע בתקציב שלך אבל שווה לך לבדוק אותו,
המחיר בסביבות ה10.5ש"ח
 

היי ליאור
יש חדש? המלצה בעקבות התקציב?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור