H hararim חבר אתר הודעות 15 מעורבות 0 נקודות 0 12/4/09 #1 הייתי היום במשפר חנויות וכולם אמרו שאין במלאי מסכי 42 אינטש של LG. חלקם גם אמרו שהדגמים שנמכרו עד היום כבר לא יגיעו יותר ויכנסו דגמים חדשים. מישהו יודע איזה דגמים אמורים להיכנס? (אני חייב לציין שמדובר רק בחנויות שמחזיקות LG של היבואן הרשמי ח.י)
הייתי היום במשפר חנויות וכולם אמרו שאין במלאי מסכי 42 אינטש של LG. חלקם גם אמרו שהדגמים שנמכרו עד היום כבר לא יגיעו יותר ויכנסו דגמים חדשים. מישהו יודע איזה דגמים אמורים להיכנס? (אני חייב לציין שמדובר רק בחנויות שמחזיקות LG של היבואן הרשמי ח.י)
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 13/4/09 #2 אנחנו מפרסמים מדי פעם ידיעות על דגמים חדשים שיוצאים בעולם, גם של LG