מישהו אולי יכול לעזור לי

  • פותח הנושא פותח הנושא peppa
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

peppa

אוהב את התחום
הודעות
68
מעורבות
40
נקודות
18
לילה טוב, יש לי בעיה מעצבנת בחדר קולנוע שלי, האיזור שאני גר בו סובל מהרבה הפסקות חשמל, לפעמים גם שלוש פעמים ביום ולפעמים יש תקופה שאין, בשלושה חודשים האחרונים נהרסו לי שלושה מכשירים מגבר סאב ועוד אני כבר משתגע רציתי לדעת אם יש פיתרון ,יש לי בארון חשמל מגן ברקים אבל הבעיה נראה לי עליה וירידת מתח, התייעצתי עם חברה שנותנת פתרונות לחשמל, הציעו לי לשים בארון חשמל בקר מתח עליה וירידת מתח ועוד בקר אחר, ובחדר קולנוע לשים ups אל פסק 6k און ליין 25-30 דק עבודה ,אין לי מושג לא מבין בזה כלום בסהכ רוצה לראות סרטים בשקט ולא ליהיות מודאג כל היום אשמח אם מישהו יכול ליעעץ לי מה לעשות
 

תודה רבה ,,התקשרתי לחנות שמוכרת ויבואנית של furman הוא הציע לי furman pro dmc אמר לי שאסור לשים אל פסק ups , החנות שמכרה לי את המקינטוש אמרו לי לשים אל פסק בגלל הפסקות החשמל כל אחד אומר לי משהו אחר ,למי להקשיב ?לא בא לי שישרפו לי עוד מכשירים
 
ה furman או כל קונדישנר/פילטר חשמל איכותי הוא הפיתרון לבעיית קצר במיכשור עקב ספייקים בחשמל.
UPS נותן מענה לשמור את הסביבה שלך ל x זמן שתוכל לכבות אותה כראוי.

אני לא יודע מה המערכת שלך,
״טיפול בחשמל״ כגון פילטרים וקונדישרים יכולים לפגוע או לשפר את הסאונד.

אם אתה עדיין לא סגור,
תשלח מייל לתמיכה של מקינטוש
 

כלום לא יעזור. תשקיע עשרות אלפים ועדיין ייפול המתח ומכשירים יידפקו לך.
 
Furman בהחלט יגן על הציוד, אבל הוא יכול בעצמו להשרף, אצלי היה פעם בתיקון

מה שכן, קיבלתי פיצוי מחברת חשמל
 

הזמנתי אך ה furman 1400are השאלה הוא מספיק בשביל מקינטוש וסאב כפול של פרליסטן ? ואחרי שהזמנתי ראיתי שיש באתר שלהם בחול קטגוריה של home theater ושם המכשירים הם סידרה reference שעולים הרבה יותר ונראים גדולים יותר השאלה אם מה שקניתי יכול לספק לי הגנה.אגב היבואן שלהם אמר לי שמספיק ולוקחים אותו לחדרי קולנוע אבל לא אמרתי לו שהסאב ענק אגב לא נראה לי שאת ה referencesהם בכלל מיבאים השאלה להשאר עם מה שהזמנתי או לבטל?
ואין לי בעיה שה furman יפגע ואשלח אותו לתיקון זה עדיף מהסאב של פרליסטן ,אז אתם חושבים שמה שהזמנתי הוא טוב ומספיק או יז רעיון אחר ? תודה
 
וגם החלטתי להשתדרג מה d212s לדגם d215S רק עוד חודשיים קצת יותר יגיע לארץנ, כמובן קניתי בסינימארט אצל דן ורונן האלופים,ככה שאני לא לחוץ ויש לי זמן לסדר את החשמל בחדר השאלה אם ה 1400 מספיק ל סאב החדש ? אגב את ה furman עדיין לא לקחתי תכננתי מחר בבוקר אבל אם תגידו שזה לא מספיק אני יכול לבטל
 
נערך לאחרונה ב:
כמובן שאני גם מתכנן לשים הגנה בארון חשמל גם נגד עליות וירידת מתח וגם נגד ברקים
 

גם הfurman הוא רק 6 אמפר
 
אתה צריך לוודא את זה מול מוכר
הוא זה שייתן לך אחריות

IMHO סאב שלך זה 3KW זאת אומרת אם אני לא מדבר שטויות זה מעל 10A
 
הפורמן מכשיר מעולה אבל לא לך כי בפיק ספייק כשהמתח חוזר הוא יישרף בעצמו עכשיו תתחיל לחשב כמה זרם כל דבר ובסוף תקנה 3 כאלה מכיר את זה כבר סתאם התעסקות בשטויות וזה מאוד יקר גם עדיף כבר לחלק לכמה מפצלים פשוטים עם השהייה או לשים על הפורמן הזה השהייה ולהשתמש בו כמפצל לכל דבר ועניין.
 

קודם כול כול יום לצלצל לחברת חשמל ולבלבל להם את הראש על מה שקורה באזור שלך

צריך להגיש תביעה אם המכשירים נשרפו בצירוף חשבוניות.
ואם יסרבו, להגיש ערעור.
יקח כמה חודשים אבל ישלמו בסוף
 
כלום לא יעזור. תשקיע עשרות אלפים ועדיין ייפול המתח ומכשירים יידפקו לך.
אתה צריך לוודא את זה מול מוכר
הוא זה שייתן לך אחריות

IMHO סאב שלך זה 3KW זאת אומרת אם אני לא מדבר שטויות זה מעל 10A
v
היי הסאב הוא 8 אמפר
 

תודה לכל העוזרים
 
איזה ״מגן ברקים״ יש לך בארון החשמל? האם הוא תקין עדיין (אמור להיות עליו חיווי ויזואלי אדום או ירוק למצבו)? האם הוא יושב בארון שמזין את המערכת או בארון משני אחר? אני מניח שהוא יושב אחרי המפסק הראשי בארון כך שאמור להגן על כל הבית?
מגני נחשולי מתח מהסוג הזה אמורים לספוג אנרגיה לא זניחה אבל הם לא אמורים לעשות את העבודה לבד. נהוג להשתמש במגנים משניים בסמוך למכשירים הרגישים. המדד צריך להיות מתח ההגנה שלהם וכמות האנרגיה שהם יודעים לספוג, לא כולם זהים.
אם אתה סובל מכל כך הרבה נפילות חשמל (לא תקין בכלל וכדאי לנסות לפנות לחברת החשמל), חשוב מאוד להוסיף דיליי לחיבור. יש גם מגני נחשולי מתח שיושבים על השקע ומוסיפים השהייה של כמה דקות בחיבור. אם תרצה משהו יותר רציני אפשר להביא חשמלאי שישים אביזרים מתאימים בכניסה לבית שיוכלו להוסיף השהייה לבית כולו, ואפשר גם להוסיף ניתוק במקרה של עליה או ירידה של המתח מתחת לסף שנקבע.
לגבי מותר או אסור אל פסק, השאלה היא אולי לא מספיק מפורטת, כי יש מגוון סוגים. אם הולכים על אל פסק שהוא pure-sine לא צריכה להיות בעיה. חלק מהמכשירים לא אוהבים סיגנל modified sine wave, זה יכול להפריע לתפקוד של ספק הכח שלהם. Pure sine לא צריך לגרום לבעיה כזו. החיסרון העיקרי הוא שאל פסק חזק מספיק לכל המערכת שלך הוא לא בגודל זניח, והוא רועש בגלל האוורור (מכשיר אונליין עובד הרי וממיר מתח פעמיים גם כשאין הפסקות חשמל). לכן צריך למקם אותו במקום שלא יפריע לך אך יהיה מאוורר. אני רכשתי לאחי מכשיר של advice שהוא אונליין עם סינוס טהור (גם הוא סובל מהרבה בעיות בחשמל). מעבר לרעש המאוורר, הוא שכח שהיו בעיות בחשמל.
 
נערך לאחרונה ב:
היי אנטולי יש לי קו נפרד לחדר יש בארון חשמל של הדירה מגן ברקים ארבעה מפסקים עם ריבוע ירוק, היום קניתי אל פסק רציני של apc שניידר שני חלקים אחד אל פסק השני מצברים האל פסק שקניתי אם אני לא טועה הוא 32 אמפר שזה הרבה יותר ממה שאני צריך למערכת אגב הוא און ליין ויש בו גם מייצב מתח ,ובנוסף הזמנתי חשמלאי שישים לי בארון גם כל מיני דברים נגד עליות וירידות מתח ועוד דברים, אני בכלל לא מבין בזה אני רק יודע שיהיה בארון גם טיימר נראה לי להשהייה . תודה רבה על ההסבר לילה טוב
 

שמח לשמוע שאתה מטפל בזה (ובקצב רציני, כל הכבוד). מקווה שזה יפתור לך את הבעיה, ותוכל סוף סוף להנות בנחת מהמערכת. אני לא רוצה לדעת איפה יש לך מקום לאל פסק כזה רציני שלא יפריע לך בעין ובאוזן :)
אם מעניין אותך לקבל מושג כלשהו לגבי מה האביזרים הפוטנציאלים בארון החשמל אתה יכול להסתכל פה:
כמובן שאין צורך שאתה תכיר את הדברים כי אתה מביא בעל מקצוע שיקח את האחריות ויטפל, אך למקרה שגם אתה אוהב לדעת מה עושים אצלך בבית ולקבל מושג מה כל דבר עושה, זה יכול להיות מעניין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור