לילה טוב, יש לי בעיה מעצבנת בחדר קולנוע שלי, האיזור שאני גר בו סובל מהרבה הפסקות חשמל, לפעמים גם שלוש פעמים ביום ולפעמים יש תקופה שאין, בשלושה חודשים האחרונים נהרסו לי שלושה מכשירים מגבר סאב ועוד אני כבר משתגע רציתי לדעת אם יש פיתרון ,יש לי בארון חשמל מגן ברקים אבל הבעיה נראה לי עליה וירידת מתח, התייעצתי עם חברה שנותנת פתרונות לחשמל, הציעו לי לשים בארון חשמל בקר מתח עליה וירידת מתח ועוד בקר אחר, ובחדר קולנוע לשים ups אל פסק 6k און ליין 25-30 דק עבודה ,אין לי מושג לא מבין בזה כלום בסהכ רוצה לראות סרטים בשקט ולא ליהיות מודאג כל היום אשמח אם מישהו יכול ליעעץ לי מה לעשות