מינכן 2022 - תמונות מה-MOC

  • פותח הנושא פותח הנושא גיא
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

20220522_143150.jpg
20220522_143209.jpg
20220522_143218.jpg
20220522_143246.jpg
20220522_143250.jpg
 

תודדדה גיאאאאאאא
 

תודה גיא שהבאת לנו את הפורנו הזה מהתערוכה, באותה הזדמנות נודה גם לתומר שהביא עדכונים…
מה שמבאס בתערוכה הזאת זה שאין שום חידושים בתחום הדיגיטל, חשבתי שייצא מכשיר חדש שירכז את כל מקורות הדיגיטל ברמה גבוה וזה לא קרה. נשארתי עם טרנספורט נפרד מהסטרימר נפרד מהמחשב עם הארד דיסק שמכיל את המוזיקה.
גם הרבה מכשירים וגם איכות לא אחידה…
 
גיא תודה ענקית על התצלומים האיכותיים.:אצבע מורמת
 
וואלה יופי ! אין על גיא!
מרגיש עכשיו כמו עיוור מסרט אמלי אחרי הסיבוב בעיר:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור