מינכן 2021 מוכרזת!

  • פותח הנושא פותח הנושא אורי_ו
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אז קיבלנו השבוע הודעה שמינכן 2021 תתקים השנה בין התאריכים 13 -16 במאי.

במסגרת ההתמודדות עם COVID-19 הורחבו המעברים, הוגדלו החדרים המינימלים ובטח יהיו עוד הודעות בהמשך.

לעומת שנים קודמות וכחלק מהכנסה של עוד תצוגה הקשורה לספקי החלקים ליצרני ההי אנד, הוחלט שהיומיים הראשונים יהיו רק לTRADE ולעיתונות.

היומיים הנוספים, קרי, שבת וראשון יהיו למבקרים רגילים.

נמשיך לעדכן בהמשך!!!
HE21_Logo_V1.jpg
 

תמונות מצורפות

  • HE21_Logo_V1.jpg
    HE21_Logo_V1.jpg
    KB 29.2 · צפיות: 419
אני לא הייתי ממהר להזמין כרטיסים
 
גם אני קיבלתי הודעה זו.
אכן עם יהיה יהיה די מוזר. מצד שני בסין זה התקיים, למה שבמינכן לא.
אבל מסכים עם מיכאל - אין לאין למהר, זו לא מעריכים מבוקשים ובטח נוכל להזמין ברגע אחרון או העוד כמה חודשים שאולי נקבל איזה מידע על החיסון....
 

הלוואי והייתי אופטימי יותר.
 
יש עוד יותר מידי ימים :D.
 

כשבוטלו התוכניות לאירוח בליל הסדר, לא האמנתי שגם ערב ראש השנה יתנהל בנוסח מצומצם.
בכל זאת, חצי שנה ;).

מסתמא, בתקופה המשונה הזו, שבעה חודשים הם נצח..
 
סקפטי. מאווווד סקפטי.
 

?Did the Jewish people not suffer enough
 
שוני,

בוא לא נתחיל עם זה :).
 
?Did the Jewish people not suffer enough

שוני,

בוא לא נתחיל עם זה :).
ידע בסיסי - החמישיה הקאמרית
 

כתבתי הרבה על תערוכת מינכן השונות בעשור האחרון, ד"א, אבי מקבל כספים מנרדפי הנאצים.
 
ועכשיו ברצינות , אין חיסון מוכח , לדעתי אין תערוכה !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור