מייצב מתח לפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא arikel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arikel

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
ברצוני לרכוש את Advice AVR PRO 1200 האם הוא מתאים ויעשה את העבודה.
או שיש משהו אחר מומלץ.
 

חוששני שאין לרוב האנשים ניסיון בנושא
 
איזו פלזמה זו ומה צריכת החשמל שלה לשעה?
 
ראה שרשור קודם בנושא, המייצב תומך חיבור מכשירים עד 600W
אצלי המסך צורך 200, ה DVD צורך 15 וממיר צורך 20 אז... זה מספיק, תחבר את כל ה"צרכני המתח" שלך ותבדוק אם התוצאה היא עד 600W, אם כן אז תיאורטית, המכשיר 1200 טוב לך, מאחר וכמו שנאמר פה אין הרבה נסיון בנושא, אז מה שנותר זה לחבר הכל ל1200, לשבת בבית ולהמתין בסבלנות לחורף...
 

אבי, נכון ולא נכון.
בגדול באלקטרוניקה משתדלים לחיות בפקטור 2+/-.
כלומר , אם הצרכנים שלך הם 300-400 וואט, תחבר להם מייצב של 600.
אם הם 600 תחבר כבר 1000+.

כלומר שלא יהיו , קפיצות, שההתקן לא יעבוד בשיא שלו כל הזמן וכו...

ככה גם נאריך לו את החיים.
 
ראה המלצה שלי מתגובות קודמות!!
אני ממליץ לך מניסיון על מייצב מתך של חברה בשם ADVICE חברה ידועה ואמינה.
אני רכשתי ומאוד ממליץ על דגם AVR PRO 1200
מה שמיוחד במייצב זה הוא שאתה רואה עלידי חיווי המכשיר אם יש עלייה או ירידת מתח.
וכאשר ישנה עליה או ירידה משמעותית ישנו מפסק מגן אשר קופץ ומנתק את המסך.
אני רכשתי באופיס דיפו את המוצר.
לסיכום חובה.
 
הפלזמה מתוצרת סמסונג 42a410צריכתהחשמל 380 וואט
לפי הרשום בתווית בגב המכשיר יש פונקציה לחסכון בחשמל בתפריט המכשיר
יש לצייו שיש לי את מייצב הנ"ל מוחבר למחשב +המסך.
ועוד שאלה האם יש למישהו מושג איך מפעילים דרך התפריט את הפונקציה DNIe.{מנוע תמונה דיגטלית טבעית} נמצא במצב off.
 

אם אתה קונה את המייצב אך ורק לפלזמה אז זה סביר+.
אם תחבר עוד משהו אז חרגת.
 
ועוד שאלה האם יש למישהו מושג איך מפעילים דרך התפריט את הפונקציה DNIe.{מנוע תמונה דיגטלית טבעית} נמצא במצב off.

יכול להיות שהפונקציה זמינה רק במצב כיוון תמונה CUSTOM / USER
או כאשר אות הוידאו מגיע רק באחד משני המצבים: חיבור דיגיטלי או אנלוגי בלבד.
 
לאחר עיון בקטלוג באנגלית מצאתי איך מפעילים את הפונקציה פעילה רק המצב dynamic
יש גם מצב הדגמה בפלזמה לראות את ההבדלים [demo]המסך נחלק לשניים
דרך אגב בקטלוג בעברית לא מוסבר הנושא הנ"ל.
ניסתי לחבר את המחשב לפי המדריך באתר ולא הצלחתי לפי מה שניסיתי המחשב זיהה אבל לא רואים תמונה האם זה קשור שכרטיס מסך מובנה המחשב נייד.מה זה just scan האם זה קשור?
 

לאורי_ו

אני מבין את מה שאתה כותב, אם כך (לפחות בשבילי) המייצב עד 600W מתאים ?
(להזכירך, 200 מסך, 15 DVD, וממיר 20 = יחד 235)
 
לא חמוד, לא אלייך. לפותח השרשור.

צ'יעמום.
 
אורי_ו היקר
אם תסתכל שוב תראה שענית לי... אבל לא נורא,
ואם משעמם לך תמצא תחביב יש לי כמה המלצות אם תרצה...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור