מחשבות על הגברה של AGD מבוסס Gallium Nitride ?

  • פותח הנושא פותח הנושא שחר.ח
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שחר.ח

אוהב את התחום
הודעות
76
מעורבות
20
נקודות
8
כן זה קלאסס D , לא זה לא באמת שפופפרת :-) , לא ראיתי שמשווק בארץ אז להתנסות עם האזניים קשה, אבל יש משובים חיוביים , תוהה אם יש למישהו נסיון ממקור ראשון ? דעה בנושא ...


רב תודות והמשך שבוע שקט
 

יש המון באזז ברשת עליהם וממה שהבנתי היצרן האיטלקי מבין עניין, הקטע הוא שאתה צריך להמר בייבוא אישי-לא שזה קשה כי הם לא שוקלים כלום אבל עולים 7500$ וזה לא מעט בשביל הימור כזה. מציע לא להמר על קלאס D אחרת תסיים בלוחות מכירה עם עשרות עמודים של הקפצות.
 
שמעתי חדרים שלהם כמה פעמים ותמיד היה ממש טוב אבל מן הסתם שמעתי מערכת שלמה עם רמקולים של יצרן אחר.
לא רואה במוצר הזה משהו כל כך מיוחד שמעלה מחשבה לרכוש על עיוור. ברמות מחיר הללו יש בארץ דברים לא פחות טובים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור