מחפש living voice רמקולים

  • פותח הנושא פותח הנושא SHIROZ77
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SHIROZ77

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
5
נקודות
3
עדיפות לדגמים הגבוהים
תודה
 

0526473660
 
Rr
 

Q
 

 

אין ספק שאלו רמקולים מעולים, בעיקר דגם ה- Auditrium, אבל אני בספק רב אם תמצא. מציע לך לשקול את ה- GoldenEar T66, רמקול אלגנטי במראהו, אבל חשוב מכך, בעל נצילות של 91Db/1W/1M, הענות תדר 29HZ-25KHZ, ארבעה דרייורים מעולים (כולל Ribbon Tweeter), בעל הגברה פנימית של 1000W (500WRMS) לסאבוופר המובנה, ומצוייד ב- DSP - השולט על Excursion מוגזם של הדרייורים (בעיקר הוופרים), ועושה שימוש ברדיאטורים פסיביים (במקום פורט בס-רפלקס, גישה עדיפה מבחינה טכנית ופרקטית (אין צורך למקם את הרמקולים במרחק מה מהקיר, ואין מה שקרוי בעגה 'Chaffing Noise' (מוזמן להתקשר אלי - 053-8555536 - עם כל שאלה). המחיר- 32,900 ש"ח.
 
Ff
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור