פלזמה מחפש 50 אינץ של פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא kobits
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kobits

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי תקציב של עד 10,000 שקל,אני מתלבט בין ה-x10 לבין ה-s10
מאחר וה-s10 עדיין לא סוקרה באתר אולי מישהו יודע על איכות הפאנל והתמונה
תודה מראש למשיבים!
 

היא תגיע רק בדצמבר מתומחרת ב-13,990 ניתן להשיג ב-12,200 הפאנל הוא neo pdp שלא כמו בדגמים שציינתי
המחיר גבוהה לי מה גם שאם זה היה התקציב שלי הייתי הולך על pioneer lx-5090
 
ה- S10 היא דרגת הכניסה של פנסוניק אל FULL HD, היא דומה במאפיינים לסדרה X10, בתוספת רזולוציה גבוהה יותר.
 

השאלה היא אם גם ה S10 רגישה לאור ישיר ובעלת השתקפויות כמו ה X10 ?
 
לליאור,תודה על הסקירה המקצועית של ה V10
 
תודה, ראיתי את ה- S10, אבל לצערי לא בסביבה שאפשרה לבדוק השתקפויות.
 

מה עם ה 50PF10 ? האם הוא עדיף על הX10 או ה S10 ?
מבחינת התפריטים ומעבדי התמונה, בגלל שהוא מוניטור?
 
נערך לאחרונה ב:
זה דגם מדור קודם, עם ניגודיות נמוכה יותר של 10,000:1
 
ראיתי היום את ה S10 , והיא כמעט ללא השתקפויות, ונראה שאין לה בעיה של אור ישיר
נראת לי עדיפה על ה X10 למרות הקפיצה במחיר
אשמח לסקירה שלך באתר
תודה
 

האם אתה עוסק מסחרי וקשור לסנסוי?

רק הבעיה שהם מותג מדבקה בתחום הטלויזיות, כך שאין ממש מה להשוות אותם למסך שעליו שאלו בשרשור.
 
ממליץ במיוחד

סנסוי- מותג מוכר בעולם
http://www.sansui.co.il/

זה לא הסנסוי המוכר בעולם - היום זה מותג של חברה ישראלית מנצרת שמוסיפה אותו למוצרים ממקומות שונים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור