מחפש תוכנת מדיה סרבר מומלצת לחיבור מסך פיליפס 8404

  • פותח הנושא פותח הנושא sapir_y1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sapir_y1

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
המלצות על תוכנה יתקבלו בברכה, רצוי תוכנה חינמית.
 

מצטרף להמלצה - תוכנה פשוט מעולה, מנגנת כל קובץ אפשרי, גמישה בכל מובן הכל ממתיחת תמונה ועד למיקופ וגודל הכתוביות, והכי חשוב - מורידה אוטומטית מהאינטרנט את כל האינפורמציה על הסרטים והסדרות שלך, כולל תקצירים תמונות וכו'.
אני משתמש בגרסה המקינטושית - plex, ופשוט תענוג.
 

התקנתי XBMC גרסה 10.01 ואני לא רואה כתוביות בעיברית (גם לא גיבריש) בטלויזיה. אני כן רואה את הכתוביות על המחשב עם כל נגן, כולל עם הנגן של XBMC.
רעיונות לפתור את הבעיה?
 
wild media server

שלומי,

אני ממליץ על wild media server לינק: http://www.wildmediaserver.com/
תוכנה נהדרת, היא תפענח את הסרטים שהטלויזיה לא יודעת לפענח לבד, נניח MKV, היא מצמידה כתוביות ולא נעים לי להגיד, אני רואה דרך ה DLNA יותר טוב מאשר דרך מחשב HTPC עם כבל HDMI :-)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור