A ayal30 חבר משקיען הודעות 3,113 מעורבות 922 נקודות 113 8/4/20 #1 שלום לכולם וחג שמח , ברשותי TIDAL והוא התחיל לגמגם בהשמעה מאתמול זמן התגובה מעצבן אשמח לשמוע מחוכמת חברי הפורום אודה לעוזרים . אייל
שלום לכולם וחג שמח , ברשותי TIDAL והוא התחיל לגמגם בהשמעה מאתמול זמן התגובה מעצבן אשמח לשמוע מחוכמת חברי הפורום אודה לעוזרים . אייל
A ayal30 חבר משקיען הודעות 3,113 מעורבות 922 נקודות 113 8/4/20 #3 נכתב ע"י רונן: קשור לרמת התקשורת. תבדוק מהירות גלישה. לחץ כדי להרחיב... תודה. אני מודע לבעיות הגלישה שיש היום בגלל המצב . אבל הפינג אצלי בבדיקה יצא 13 ואני לא יודע אם זה טוב
נכתב ע"י רונן: קשור לרמת התקשורת. תבדוק מהירות גלישה. לחץ כדי להרחיב... תודה. אני מודע לבעיות הגלישה שיש היום בגלל המצב . אבל הפינג אצלי בבדיקה יצא 13 ואני לא יודע אם זה טוב
L liranbh חבר משקיען הודעות 1,853 מעורבות 925 נקודות 113 8/4/20 #4 זו בעיה של טידל גם אצלי אתמול גמגם והאינטרנט מגיע ל 50 מגה בכיף רוחב הפס שצריך להי רז 192/24 הוא חצי מגה כך שבכל אינטרנט זה אמור להיות סבבה זו לא פעם ראשונה. יש להם עומס על השרתים ולכן יש בעיות.
זו בעיה של טידל גם אצלי אתמול גמגם והאינטרנט מגיע ל 50 מגה בכיף רוחב הפס שצריך להי רז 192/24 הוא חצי מגה כך שבכל אינטרנט זה אמור להיות סבבה זו לא פעם ראשונה. יש להם עומס על השרתים ולכן יש בעיות.