מגבר מחפש עצה להגן על המגבר מפני נפילות מתח החשמל

  • פותח הנושא פותח הנושא ayal30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

וואללה ארז, מצאתי לך רכיבים מתאימים.
ראה קטלוג של EATON
https://docs.rs-online.com/183e/0900766b814bccec.pdf
בעמוד 15 רכיב דגם FAZ-XUA שמותקן בלוח משמאל למאמ"ט שלהם מסידרת FAZ, מפיל את המאמ"ט במתח נמוך ואתה צריך להחזיר אותו ידנית כשיש מתח תקין ברשת, אם מתח הרשת נמוך, ההתקן הזה מפיל את המאמט.
אתה חייב את השילוב של החברה הזו או שילוב של חברה אחרת שיש לה את הFEATURE הזה.
https://uk.rs-online.com/web/p/circ...jz3gjMwJo8-rIGexcfcaAtQEEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 
לא חייב כזה למגבר הספק.. חייב למכשירים הקדמיים כי הם ישגרו את הפולס ההרסני בעת ההדלקה ישירות למגבר ההספק ויטגנו אותו לקריספ..
למגברי הספק, יש בדרך כלל, השהיה והגנה במוצא.
לא מדובר במוצא של מגבר הספק שיגרום נזק לרמקולים. מתח רשת מרטט בכניסה יכול/עלול לגרום לנזק לאלקטרוניקה גם של מגבר הספק.
 
לא עם המכשיר הזה
יש לי מכשיר קטן יותר בחדר שינה, שם כן הרגשתי משהו

אבל זה מתגמד כנגד הנזק של חברת חשמל, אנחנו גרים הרי כמעט באותה שכונה, בקיץ שעוד לפנינו, יש כל הזמן הפסקות, והכי מסוכן זה ההיפוכים האלה - on off on off, ציוד לא מחזיק את זה

פורמן שלי היה בתיקון, אבל את המכשירים הוא הציל
זה היתרון לגור "בישנה", בלי עין הרע, כמעט אין כאן הפסקות חשמל (אם היה ישר רואים על השעון של התנור), דבר שכשגרתי "בחדשה" סבלתי ממנו לעיתים קרובות.
 

זה היתרון לגור "בישנה", בלי עין הרע, כמעט אין כאן הפסקות חשמל (אם היה ישר רואים על השעון של התנור), דבר שכשגרתי "בחדשה" סבלתי ממנו לעיתים קרובות.

כן, אני 10 שנים הייתי ממש שכן שלך (17), לא זכור לי מקרה אחד. טוב.
אם אין, אז אחלה. אצלי זה נחוץ ממש. לפעמים פשוט אני מכבה ציוד וזהו
 
לא מדובר במוצא של מגבר הספק שיגרום נזק לרמקולים. מתח רשת מרטט בכניסה יכול/עלול לגרום לנזק לאלקטרוניקה גם של מגבר הספק.

רוב ההתנקשויות במגברי הספק מגיעות מהפולס החשמלי בכניסת השמע שמשחרר הציוד הקידמי...

במגברי הספק יש קבלי ספק כוח ענקיים שמסוגלים להחזיק מתח לפחות 5 שניות לאחר הניתוק, ומסוגלים כמו כן ולפיכך גם לספוג במידה את רטט רשת החשמל.

אם יש לך הגנה לציוד הקדמי, אז הסיכויים לצלוח בשלום את המכשלה משתפרים דרמטית.

הערה...מגבר אינטגרטד חייב הגנה מלאה.
 

נערך לאחרונה ב:
לדעתי זה הפתרון הזול פחות או יותר ולא רק שלא פוגע בסאונד אפילו יכול לשפר
מפסק הגנה (מאמת אוטומט) עם פיוז 16 אמפר שיושב בלוח החשמל במקום המאמת הקיים מזין רק את קו המערכת
HiFi-Tuning cyro gold
 

תמונות מצורפות

  • IMG_20200710_093556.jpg
    IMG_20200710_093556.jpg
    KB 73.6 · צפיות: 181
לדעתי זה הפתרון הזול פחות או יותר ולא רק שלא פוגע בסאונד אפילו יכול לשפר
מפסק הגנה (מאמת אוטומט) עם פיוז 16 אמפר שיושב בלוח החשמל במקום המאמת הקיים מזין רק את קו המערכת
HiFi-Tuning cyro gold

זה לא פותר את הבעיה של נפילות מתח מהירות, כאשר החשמל חוזר תוך מילישניות.
אין בעיה שהחשמל נופל.
עלולה להיות בעיה כאשר הוא חוזר במהירות.
לדעתי זה דפק לי 2 מכשירים....
 

ריג'נרטור לא יהיה כל כך אפקטיבי ביחס VFM להגנת המכשור.

הכי יעיל יהיה להתקין יחידת הגנה כמו למחשב שמחזיקה סוללות לגיבוי המתח, וזה רק לציוד הקידמי...
כשמתח הרשת תקין, חיבור אספקת החשמל ישיר מהשקע דרך הממסר הפנימי.. ואז אין מגבלה שלילית.
 
ריג'נרטור לא יהיה כל כך אפקטיבי ביחס VFM להגנת המכשור.

הכי יעיל יהיה להתקין יחידת הגנה כמו למחשב שמחזיקה סוללות לגיבוי המתח, וזה רק לציוד הקידמי...
כשמתח הרשת תקין, חיבור אספקת החשמל ישיר מהשקע דרך הממסר הפנימי.. ואז אין מגבלה שלילית.
אני לא חושב שיחידה כזו מספיק רגישה על מנת להתגבר על ארועי ניתוק/חיבור של מילישניות.
 
להתגבר על ארועי ניתוק/חיבור של מילישניות.

מילי שניות (אלפיות השניה) אינן רלוונטיות כי ספק הכוח של כל מכשיר קידמי הכי פשוט, מספק לו לפחות כמה שניות בודדות של המשך פעולה לפני התחלת דעיכה...
לא סביר שאפילו תחוש בקיומה של הפסקה כזו, זה יבוא לביטוי רק על נורת פלורסנט.
 

מילי שניות (אלפיות השניה) אינן רלוונטיות כי ספק הכוח של כל מכשיר קידמי הכי פשוט, מספק לו לפחות כמה שניות בודדות של המשך פעולה לפני התחלת דעיכה...
לא סביר שאפילו תחוש בקיומה של הפסקה כזו, זה יבוא לביטוי רק על נורת פלורסנט.
סליחה, כנראה שלא קראתי את כל השרשור. חשבתי שהנושא הוא הגנה מפני נפילת זרם רגעית של מילי שניה וחזרה בספייק של זרם שעלול להזיק למערכת.
במצב כזה אני לא חושב שההתקן הפשוט של מחשב יועיל.
 
סליחה, כנראה שלא קראתי את כל השרשור. חשבתי שהנושא הוא הגנה מפני נפילת זרם רגעית של מילי שניה וחזרה בספייק של זרם שעלול להזיק למערכת.
במצב כזה אני לא חושב שההתקן הפשוט של מחשב יועיל.

דוד, הכל בסדר...
מישהוא כאן כתב מילי שניות וזה נתפס ע"י מספר כותבים.
התקן של מחשב לא יועיל וגם לא יזיק כי הפסקה של מילי שניות לא תורגש בכלל במערכת
 
דוד, הכל בסדר...
מישהוא כאן כתב מילי שניות וזה נתפס ע"י מספר כותבים.
התקן של מחשב לא יועיל וגם לא יזיק כי הפסקה של מילי שניות לא תורגש בכלל במערכת

הבהרה :
לא מדדתי כמה זמן עבר מהרגע שהייתה נפילת מתח ועד הרגע שהמתח חזר.
זה היה מהר יותר מלומר " תיק-תק".
האור בתאורה הבהב, במגבר כוח החיווי שהתקבל זה כאילו סגרתי-הדלקתי את מתג ההפעלה הראשי של המגבר.
ולדעתי 2 מכשירים נפגעו אצלי מהנפילות והחזרות המהירות האלה.
לי זה הרגיש מהר יותר משניה אחת אבל באמת שאין לי דרך למדוד את זה.
 

ולדעתי 2 מכשירים נפגעו אצלי מהנפילות והחזרות המהירות האלה.

לא הבנתי, האם זה קרה לך או עשית ניסיון יזום??
ואתה לא בטוח שהמכשיר נפגע??
איך זה?

זה היה מהר יותר מלומר " תיק-תק".

זה תלוי באיזה קצב זה תיקתק, ואני לא מתבדח.. ומה מצב הקבלים במכשירים.
וגם איזה סוג של ספק כוח מדובר.
 
נערך לאחרונה ב:
הבהרה :
לא מדדתי כמה זמן עבר מהרגע שהייתה נפילת מתח ועד הרגע שהמתח חזר.
זה היה מהר יותר מלומר " תיק-תק".
האור בתאורה הבהב, במגבר כוח החיווי שהתקבל זה כאילו סגרתי-הדלקתי את מתג ההפעלה הראשי של המגבר.
ולדעתי 2 מכשירים נפגעו אצלי מהנפילות והחזרות המהירות האלה.
לי זה הרגיש מהר יותר משניה אחת אבל באמת שאין לי דרך למדוד את זה.

לידיעתך, אתה יכול לקבל זיכוי על תיקון מחברת חשמל
לי זה לקח 8 חודשים, אפילו ערעור.
 
לא הבנתי, האם זה קרה לך או עשית ניסיון יזום??
ואתה לא בטוח שהמכשיר נפגע??
איך זה?
זה תלוי באיזה קצב זה תיקתק, ואני לא מתבדח.. ומה מצב הקבלים במכשירים.
וגם איזה סוג של ספק כוח מדובר

יש נפילות כאלו מהירות אחת לכמה ימים.
יש לי אל פסק מחובר לטלויזיה ואני שומע אותו מתריע שהוא נכנס לפעולה ומפסיק מייד כי הזרם חוזר.
לדעתי הנפילות והחזרות המהירות דפקו לי 2 מכשירים, קדם מגבר וקומפקט, שספק הכוח שלהם היה נדרש לשפץ + החלפה של הלוח הראשי .
לא תיקנתי כי המחיר היה יקר מידי ולא היה לי כדאי.
זה בעיה להוכיח את האחריות של חברת החשמל כאשר התקלה לא מתרחשת ממש באותו הזמן שהנפילה-חזרה מתרחשת.
פשוט כאשר ניסיתי להפעיל את הסטאפ גיליתי את התקלה.
המכשירים גם היו גם די וותיקים...
ארז
 

יש לי אל פסק מחובר לטלויזיה ואני שומע אותו מתריע שהוא נכנס לפעולה ומפסיק מייד כי הזרם חוזר.

נו, וזה לא מגן לך על הטלוויזיה בזמן הניתוקים??
ואם כן , אז מדוע לא להשתמש על הפרונט של המערכת שמע??

פשוט כאשר ניסיתי להפעיל את הסטאפ גיליתי את התקלה.

האם הציוד שלך ON כל הזמן, או זה ב-STAND BY ??
 
דוד, הכל בסדר...
מישהוא כאן כתב מילי שניות וזה נתפס ע"י מספר כותבים.
התקן של מחשב לא יועיל וגם לא יזיק כי הפסקה של מילי שניות לא תורגש בכלל במערכת
יש משהו שאני עדיין לא מבין.
יש הפסקה בזרם של מילי שניות או שניות או דקות או שעות, זה לא משנה לכמה זמן ההפסקה, מה שמשנה זה איך הזרם מתחדש, אם בפרץ חזק אז פה יכולה להיות בעיה, גם אם ההפסקה היא קצרה מאוד.
האם יש מכשיר שמגן מפני סיטואציה של פרצי זרם קצרים מאוד אך קטלניים?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור