מחפש עזרה לטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא amarco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amarco

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני מעוניין לרכוש טלוויזיה חדשה לסלון
אני מחפש המלצות לגבי מסך בגודל 50-52 אינץ
האם בגדלים כאלו ממולץ ללכת על פלזמה או LCD
יש לציין שכמעט כל השימוש בטלווזיהו בצפייה בחיבור ל HOT
התקציב נע בין 8000-12000 ש"ח
האם למישהו יש ניסיון עם דגם מסויים
אני מעוניין במוצר איכותי לא איזה חברות מדבקה סיניות.
תודה מראש
MARCO
 

בתקציב הזה, רוב הסיכויים הם למצוא פלזמה בגודל 50" ממותג איכותי, דגמי LCD בד"כ יקרים יותר.
 
ראיתי פלאזמה של היצ'אטי 50 אינטש FHD בתחום המחירים הזה . בגדלים כאלו תקנה רק פלאדמה , תקבל תמונה הרבה יותר טובה מ LCD .
 
תודה על התגובה
רציתי לשאול איזה פלזמה הכי ממולצת בגדלים אלו.
כמו כן מהי תוספת המחיר ל LCD והאם שווה להשקיע אותה
או שפלזמה עדיפה בגודל כזה מ LCD
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור