LCD מחפש מעמד/סטנד לטלויזית LG

  • פותח הנושא פותח הנושא bruce
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bruce

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

רכשתי טלויזית LG 37 אינץ מסדרת LC51 (אם זה ממש משנה) ביד 2, והמוכר זרק את המעמד (שכן הוא תלה אותה על הקיר)

אין לי אפשרות לתלות על הקיר, ותהיתי מהיכן אפשר להשיג מעמד מתאים.

כמובן אם מישהו שקורא את זה יש לו זרוק בבוידם גם מעמד ל LG, אז אשמח ללקבל אותו
icon_smile.gif
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור