מחפש מסך LCD 32 בתקציב נמוך

  • פותח הנושא פותח הנושא ad112
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ad112

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחפש מסך 32 אינ'ץ.

השימושים הם 50 אחוז לטלוויזיה ו50 אחוז לHDTV דרך המחשב.

התקציב מאוד מגביל אותי.
כרגע אני עם 2.5K, אני רוצה לבחור דגם ולאחר מכן להשיג מספיק כסף לצורך העיניין.

המחשב יתחבר למסך דרך HDMI, והשידורים יהיו מיס.

הלכתי מס' פעמים להסתכל על מסכים, אך רוב החנויות שהייתי שהיו שם הרבה מסכי 32, המסכים לא היו מכויילים ולכן היה קשה להחליט.
הלכתי לחנויות שמתמחות בעיניין, המסכים היו מכוילים, אבל הדגמים שרציתי לבדוק אחד ליד השני, לא היו באותו חנות.

אני אשמח להמלצות על דגמים, עם ביקורת קטנה ומדוע היא מתאימה.
אני תושב המרכז, לכן אשמח לשמוע בה''פ או פה על חנויות שאפשר להשיג בזול יותר מהמחירים שרשומים בזאפ.

תודה
 

איזה דגמים ראית ב- 2,500 ש"ח?
 
ליאור, לא ראיתי דגמים ב2500, זה הכסף שיש לי כרגע ביד.
אני אומר, שאני רוצה לבחור מסך קודם, ואז להשיג את שאר הכסף.
לצורך העיניין אני רוצה שהמסך לא יהיה יקר מידי.
 
אני לא מכיר דגמי 32" בסכום כזה.
 

תמליץ, דגמים שעונים על הדרישות שלי, ותשים בצד את התקציב.
 
טושיבה c3500 אפשר להשיג אותה כולל אחריות 3 שנים אבל לא אחריות מקורית של היבואן ב-3900 ש"ח. תעשה חיפוש בזאפ, אני חושב שהיא שווה את המחיר. יש לה טיפה בעיית חדות ראיתי אותה במסכי חשמל אבל חוץ מזה היא דיי טובה.(היא הייתה שבה 4500 ולפני כשבוע או קצת יותר המחיר ירד.).
 
הבנתי שהיא לא טובה לHD ולשידורי יס היא לא הכי "חביבה".
 

לא התלהבתי ממנה בצורה יוצאת דופן אבל היא הייתה הטובה ביותר בקטלוג תצוגה של מחסני חשמל.
הם לא משווקים מוצרים של סוני ופיליפס, הרוב היו מסכי סמסונג וטושיבה היא הייתה הטובה ביותר. ראית את הדגם הזה בעיניים?
 
כן.
ד''א מחסני חשמל זה לא מדד.
הכיול על הפנים שם.
סמסונג נתנה תמונה הכי יפה בHD, אבל בשידורי יס, לא כלכך.
העין שלי כנראה אוהבת צבע יותר חי, ולא דהוי, לא בהיר מידי.
שהצבעים יהיו חיים חדים .
 
הקפצה.

תזכורת,
דרישות - לא PS3 לא DVD ולא הוט.
אם זה יעזור אז לרוב HDTV מהמחשב , וחיבור ליס .
אבקש המלצה למסך שמתאים ל2 הקריטריונים.
עוד המלצה לLCD שיותר חזק בHD
ועוד המלצה לLCD שיותר חזק בשידורי SD.
תקציב - 3.5K + -
תלוי כמה שווה להשקיע. ואם זה עקרוני עד כדי כך.
 

ה- LCD KONKA 32 שבדקנו תפקדה בסדר גמור בשידורי טלוויזיה.
לחילופין, גם פלזמה LG הרשימה בתחום זה.
לגבי HD, דגמי סמסונג וסוני מקבלים חוות טובות, אבל הם מעל לתקציב.
 
אם אני שם את התקציב בצד אז לך על ה-SONY KDLp3000e טובה גם לשידורי טלוויזיה רגילים וטובה מאוד לשידורי hd.
 
תשמע...אין לי מה להגיד על הזבל הקוריאני ו/או הסיני הזה. באתר הרשמי שלהם רשום שהחברה דנית...ואללה אין לי מושג. אבל זה LCD 32 וזה תואם בול את התקציב שלך.
בהצלחה
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=680258
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור