מחפש מסך 40-42 רק ל-FHD דרך מחשב. תקציב 5-6K

  • פותח הנושא פותח הנושא MaoChangHui
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MaoChangHui

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
כאמור מחפש מסך רק לצפייה דרך מחשב, בעיקר סרטים בFHD במרחק של 2.4 מטר. אין לי ממיר ולא צופה בשידורי טלוויזיה כמעט, אלא רק דרך שקע RF ברגעי איבוד קשר עם כדור הארץ...

חובה שתהיה תמיכה בNR, לפחות 2 כניסות HDMI או DVI, רצוי סקארט (לא חובה).

יש המלצות ספציפיות או שכל המסכים נראים אותו הדבר בסכומים האלו?

תודה.
 

מתאימים בתקציב: סמסונג B530, טושיבה RV635
 
איפה ניתן לראות את המסכים אחד ליד השני ?

תודה
 
אני מאוד אהבתי את הסקארלט של LG בשימוש עם מחשב.
 

אם אתה מוכן לוותר על FHD (פיצ'ר די מיותר לדעתי בסרטים בגדלי המסכים הנ"ל), פלזמה של פנסוניק תיתן תמונה טובה בהרבה בסרטים מ LCD בתקציבים האלו. אם הכוונה היא גם לשימוש כדסקטופ באופן כללי, אז הפלזמה לא תתאים.
 
לא מוותר על הFHD, זה כל הפואנטה. הפנסוניק (אתה בטח מתכוון לסדרת 42X10), נראתה טוב והשחורים הרבה יותר שחורים מכל LCD. אבל זה עדיין HDR.
עיקר הצפייה זה סרטים ומשחקים.
 
בסרטים, הצבעים הטבעיים, השחורים העמוקים והאפקט של ציפוי הזכוכית בפלזמה הרבה יותר חשובים מההבדל בין HDR ל- FHD. בגודל של 42 אינץ' ההבדל ברזולוציות כמעט ואינו נראה לעין. אני יכול גם לומר לך שעל הפלזמה של פנסוניק, משחקים מה PS3 נראים לא פחות ממדהים. אני יודע שיש מי שחייב לשחק ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, וזה כבר עניין של העדפה אישית, אבל יש לזה מחיר.
 

נערך לאחרונה ב:
אתה ממש שובר לי את הקונספט שבניתי לעצמי :) . לא ממש יצא לי להשוות באופן פרטני בין 2 מסכים מאותו יצרן בעלי נתונים זהים ומובדלים ברזולוציה בלבד. לא ממש מובן לי איך כמעט לא יהיה הבדל בין FHD לHDR ועוד במרחק של 2.4 מטר...
 
נסה בעצמך לפני שאתה שורף כסף ומתבאס.
FHD מתחיל לקבל משמעות מעשית רק ב- 50 אינצ' ומעלה.
יתרונות הפלזמה בצבע, שחורים וכו' משמעתים בכל גודל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור