מחפש מסך לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא shayc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shayc

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב לכולם
אני זקוק לעזרתכם במציאת טלויזיה LCD PLASMA
ולהלן הסינון
1.לסלון מרחק של 2.6 מטר (אני לא סגור מה יתאים לי 32 / 37)
2.מחיר 3500-5000
3שימושים:
40% סרטים-בחיבור למחשב
30%-טלויזיה
30%-סוני
***מה עדיף לשימושים שלי פלאזמה או LCD?

אני פשוט נגרר כבר חצי שנה עם 21 אינצ בסלון והייתי רוצה לקבל תשובה כדי שאקנה סוף סוף השבוע משהו נורמאלי

אשמח לתשובה מהירה
תודה רבה
 

1- אני ממליץ לך על 40 או 42
2- בישביל השימושים שצינת אתה צריך מסך LCD ורצוי FHD
 
אני לא אראה כל פיקסל ופיקסל או כל פגם/מריחה/עיוות?1 בטלויוזיה מכזה מרחק...
אני שואל מכיוון ששמעתי המון דברים ...אני רוצה פשוט להיות סגור על זה...

תוכלו לתת לי מספר דגמים בבקשה
 
מכזה מרחק אני אומר לך שלא.
אני על מרחק של 4.10 מטר עם 46" וזה הגודל האולטימטיבי.
איכות התמונה היא גם נגזרת של איכות מעבד התמונה במסך.
לכם אני ממליץ לך ללכת לחנויות לעמוד במרחק פחות או יותר שבו אתה צופה ולראות.
 

לא הייתי ממליץ לך FULL HD ובהחלט לא 40\42 לתקציב כזה. אם אין לך תכני FULL HD זה רק יגרע ולא יוסיף כלום. אם אני לא טועה הרזולוציה של משחקים ל-PS3 אפילו לא מגיעה ל-HD READY. אתה תראה תמונה מפוקסלת ולא תהנה מהאיכות. אבל כן אני ממליץ לך על LCD.
הגודל שמתאים לך לדעתי הוא 37.(32 לסלון זה בדיחה...).
תבדוק את הדגם 37A450 של סמסונג. לי לא יצא לראות אותו אבל ממליצים עליו פה בפורום הרבה. ותבדוק את ה-L4000e של סוני.
 
תודה רבה קצת מפחיד אותי שבסופו של דבר אני אשב דבוק לספה ואת הפלזמה אני אדביק לקיר.
בעיקור הבנתי שאני צריך ללכת על 37 אינצ...
הL4000E היא 32 אינצ-אז אני חושב שאני אלך על הסמסונג
תודה רבה לשניכם, עזרתם לי מאוד

אם יש עוד דגמים ששווה לי לבדוק בעין בחנות לפני שאני קונה אני אשמח לקבל עוד כמה דגמים

תודה רבה רבה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור