LCD מחפש מסך ללא שוליים

  • פותח הנושא פותח הנושא segman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

segman

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני מחפש לעבודה כמה מסכים שיהיו ללא שוליים, אני רוצה לחבר אותם וליצור מסך ממש גדול בעזרתם, חשבתי כמובן לכיוון של LCD וראיתי כזה דבר בכמה מקומות.
נראה לי שיהיה הכי זול לקנות לבד ולבנות את זה.

חיפשתי באתרים של LG וסמסונג אבל לא מצאתי.

תודה לכל העוזרים
יואב
 

נראה לי שלא תמצא כזה בשווקים הרגילים זה נראה לי שיש חברות מסויימות שמספקות מסכים כאלה עם התקנה והכול
 
אתה צריך ללכת לכיוון של סדרות מקצועיות כמו סדרות TH של פנסוניק, או DX של סמסונג.
מסך בלי שוליים בכלל זה משהו נדיר עד לא קיים.
 
תודה לכולם, לצערי אני חייב ללכת לכיוון מסכים ללא שוליים וזה אומר שאני אצטרך לשלם המון המון כסף.
תודה לכולם!
 

יש כסף לזה Philips 56PFL9954H ?עם יחס של 21:9
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור