מחפש מסך בגודל 42" לחיבור למחשב..

  • פותח הנושא פותח הנושא nisnet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nisnet

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחפש מסך לחבר למחשב על מנת להציג רק מידע - טקסט.
איזה מסך אתם ממליצים לי ליקנות.. שיתאים לצרכים שלי?
(אני לא צריך לא טלוויזיה ולא רמקולים)

תודה רבה!
 

איך המחשב יהיה מחובר למסך ? ב HDMI / DVI / VGA ?
כל מסך LCD 42 יתאים לך , עדיף ללכת על מסך FULL HD מכיוון שיש לו רזולוציה גבוהה יותר
יש מסך FULL HD להיטאצ'י שנמכר היום בפחות מ 7000 ש"ח , דגם L42X01
אני ממליץ מאוד לבדוק את האופציה הזאת
 
איך המחשב יהיה מחובר למסך ? ב HDMI / DVI / VGA ?
כל מסך LCD 42 יתאים לך , עדיף ללכת על מסך FULL HD מכיוון שיש לו רזולוציה גבוהה יותר
יש מסך FULL HD להיטאצ'י שנמכר היום בפחות מ 7000 ש"ח , דגם L42X01
אני ממליץ מאוד לבדוק את האופציה הזאת

אני מחפש את אופצייה הכי זולה, עם החיבור שיעלה לי הכי פחות.
אמרתי אני רק צריך להציג על המסך מידע, לא לצורך צפייה.
 
מה התקציב?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור