מחפש מנורה למגבר אוזניות

  • פותח הנושא פותח הנושא חומוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
אני מחפש מנורה למגבר האוזניות שלי, schiit Vali 2. המנורה כעת היא 6CG7.
1. אם למישהו יש - אני קונה.
2. אם מישהו חושב שיש מנורה אחרת שמתאימה (סאונד טוב יותר?) - אני מקשיב.
 

אני בטוח שהוא בסוף יקרא - לא אטרידו בקטנות....:מלאך:
 
אני מחפש מנורה למגבר האוזניות שלי, schiit Vali 2. המנורה כעת היא 6CG7.
1. אם למישהו יש - אני קונה.
2. אם מישהו חושב שיש מנורה אחרת שמתאימה (סאונד טוב יותר?) - אני מקשיב.

מה קרה למנורה שבמכשיר??
 

אל תשאל...הפלתי אותה.
 
למה לא להזמין מהחברה?
איך המגבר אגב? חשבתי על כזה פעם...
 
יכול להיות שבסוף באמת אזמין מחו"ל, אבל חשבתי קודם לחפש פה קרוב.
מגבר האוזניות עצמו מצויין. נטול גימיקים, סאונד טוב, מה עוד אפשר לבקש? אני מאוד אוהב אותו, ולראיה מוצא עצמי מאזין יותר ויותר באוזניות.
 

זו הרגשה מבאסת להפיל שפופרת - בלי שום פרופורציה למחיר שלה. ההרגשה המיידית משתווה להרגשה של איזה רב"ט בבסיס טילים שלוחץ על שיגור טיל בליסטי בטעות.
"Ooops Forte".
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור