מחפש מישהו שיוכל לעזור לי לחבר מחשב למסך פלאזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא ndanny
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ndanny

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אנשים ,
יש לי פלאזמה מסוג היטאצי 42PD9500TA ואני מנסה כבר נואשות לחבר אותה למחשב נייד, רכשתי כבל HDMI ומצידו השני DVI , חיברתי מתאם DVI לVGA אבל שום דבר לא עוזר ,אין תגובה על מסך הטלויזיה רשום NO SYGNAL כמה שניסיתי וכבר נואשתי

אני מחפש מישהו שיכול להגיע אליי אפילו בתשלום, אני נמצא באיזור השרון בקדימה , קראתי את כל הפורומים , ניסיתי את כל ההגדרות אבל שום דבר לא עוזר.

אפשר לחזור אליי לנייד 0544246398
 

מהשרשור הקודם שלך בנושא, הייתי מתמקד בחיבור דרך VGA.
האם ניסית ליצור קשר עם היבואן שיעזור בנושא?
 
היי
זה מה שעשיתי חיבור של HDMI למסך הפלאזמה וחיבור VGA למחשב עם מתאם אבל שום דבר לא עוזר ,
לאחר החיבור אני מדליק את המסך לוחץ על הלחצן של HDMI מדליק את המחשב אבל כנראה שאין אות בינהם רושם NO SYGNAL . כבר נשבר לי מה כבר ביקשתי .. .
מי היבואן של היטאצי?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור