אוהד11 צוות האתר הודעות 543 מעורבות 250 נקודות 63 15/6/20 #1 לא צריך יותר ממאה וואט ב 8 אוהם ולא משנה לי איך נשמעים במיד-היי, יחוברו רק לבאס. צריכים להכפיל את ההספק ב 4 אוהם ושוב להכפיל ב 2 אוהם. עדיף מונובלוקים, אפשר גם מגבר כוח דואל מונו. class D או AB High Current אשמח להצעות נערך לאחרונה ב: 15/6/20
לא צריך יותר ממאה וואט ב 8 אוהם ולא משנה לי איך נשמעים במיד-היי, יחוברו רק לבאס. צריכים להכפיל את ההספק ב 4 אוהם ושוב להכפיל ב 2 אוהם. עדיף מונובלוקים, אפשר גם מגבר כוח דואל מונו. class D או AB High Current אשמח להצעות