מחפש לקנות מסך 32 אינץ. אשמח ליעוץ.

  • פותח הנושא פותח הנושא rt24
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rt24

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחפש לקנות טלווזיה 32 אינץ בתקציב של עד 2,500 ש"ח.

בגלל שאני לא מבין גדול בטלווזיות אז אני אשמח לקבל עזרה מחברי הפורום.

מה אתם אומרים על המסך הזה שעולה 2,170 ש"ח:
http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=755614
רזולוציה: 1920X1080
רמת ניגודיות: 1:60,000
* אני חושב שהרמת נגידיות יחסית נמוכה, השאלה אם זה לא ישפיע על איכות התמונה?

ויש גם את זה שעולה 2,450 ש"ח:
http://www.isfar.co.il/?CategoryID=627&ArticleID=1905
שיש בו גם טינור דיגיטלי. לא יודע אם יש עוד הבדלים בולטים בין 2 הטלווזיות.

- על איזה מבין 2 הטלווזיות אתם ממליצים?
- יש לכם הצעה למסך טוב 32 אינץ בטווח מחירים של עד 2,500 ש"ח?

תודה
 

לגבי הטלווזיה הזאת:
טלויזיה Samsung LA32C530 LCD ‏32 ‏אינטש סמסונג
http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=764596
- יש בה טינור דיגיטלי מובנה?
- יש בה כניסת USB?
- מה הרזולוציה שלה?

* אני שואל את השאלות האלה מכיוון שנכנסתי למספר אתרים ובכל אתר היה כתוב לי נתונים אחרים על הנתונים ששאלתי, לכן אם יש פה מישהו שיש לו את הטלווזיה הזאת אשמח לקבל ממנו תשובות .
 
נערך לאחרונה ב:
אני מעוניין לקנות את הטלווזיה היום / מחר. לכן אשמח לייעוץ
 
לפי מה שאני רואה הסוני הכי טובה
 

אם אתה רוצה LED אז כדאי להוסיף 150 שקל
 
נערך לאחרונה ב:
אם אתה רוצה LED אז כדאי להוסיף 150 שקל
בסוף בחנות אמרו לי שהדגם הסיני עולה 2,600( רק סינית) והדגם הקוראני עולה 3,300(אפשרות לעברית)

כנראה שבסוף אני אלך על אחד מ2 הדגמים האלה:
http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=6499&CatCode=650

או

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=6719&CatCode=650

נראה לי שאין הבדלים גדולים בין 2 הדגמים האלה
 

קודם כל אתה לא חייב לצטט כל תגובה.

בנוסף לא הייתי קונה טליוויזיה מאייבורי, יש מספיק חנויות שאפשר לקנות מהם
 
מה רע באייבורי?
קניתי מהם בעבר מספר מוצרים והייתי מרוצה...
המחירים שלהם נחשבים לזולים בשוק...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור