מחפש כרטיס תוספת hifi optical respberry pi

  • פותח הנושא פותח הנושא eladeb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eladeb

חבר אתר
הודעות
36
מעורבות
3
נקודות
8

היי,
ברשותי מערכת אודיו עם optical toslink only.כבל אופטי בלבד.
מעוניין להרים רסברי פיי עם כרטיס מעליו שידע לתת אודיו באיכות טובה יותר.
החיבור יהיה בסופו של דבר ל roon/audirvana/upnp
העניין הוא שיש לא מעט כרטיסים או כובעים לעניין.
אחד מעניין הוא ה digi one signature אם כי אין לו אופטי .

אני מחפש משהו איכותי וטוב.
אם נכנסים טיפה לנתונים יש את עניין ההפרדה והרעשים שאופטי יוצר מה שנקרא galvanic sounds.בכרטיסים הטובים זה מטופל.

אם מישהו משתמש ב setup כזה אשמח לטיפים והמלצות.

תודה
 

תודה לכל העוזרים ('
 
לי יש Allo Digi one signiture ואני מאוד מרוצה. בסטאפ הקודם עשיתי השוואה עם חיבור מקביל מnuc+ כבל טוב+ מנקה סיגנל USB של ifi והallo היה הרבה יותר טוב משמעותית

מעבר לזה לא עשיתי לו עוד בנצמארקים מול רכיבים אחרים.
 

יש לך במקרה חיבור RCA?
לדעתי תקבל סאונד טוב יותר בחיבור USB dac לפאי.
 
היי ,
לא כועס (:
בנוגע לחיבוריות עם זוג פנטום והחיבור היחידי הוא אופטי rca היה מפשט את הסיפור לחלוטין עם ה allo signature.
הזמנתי את מה שיש בלינק מעלה רק ללא input.
Hifiberry digi pro+ שגם לו יש ציפ עם בידוד גלווני.
אם הייתי יכול לחבר dac החיים היו יותר פשוטים.

יכולים לומר איזו הפצה התקנתם והאם השתמשתם בספק כח לינארי?

תודה!
 
היי ,
לא כועס :)
בנוגע לחיבוריות עם זוג פנטום והחיבור היחידי הוא אופטי rca היה מפשט את הסיפור לחלוטין עם ה allo signature.
הזמנתי את מה שיש בלינק מעלה רק ללא input.
Hifiberry digi pro+ שגם לו יש ציפ עם בידוד גלווני.
אם הייתי יכול לחבר dac החיים היו יותר פשוטים.

יכולים לומר איזו הפצה התקנתם והאם השתמשתם בספק כח לינארי?

תודה!

אצלי זה רץ על בנק כבלים של uptone. מריץ dietpi וroon
 

מה לגבי ספק כח לינארי ל pi + digi pro ?
מומלץ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור