LCD מחפש טלויזיה LCD 37 אינטש טובה במחיר סביר

  • פותח הנושא פותח הנושא asheron
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asheron

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
צריך רזולוציה טוב...
כניסת USB תומכת כתוביות
יציאות HD לפחות 3
בקיצור טל' טובה ולא יקרה...
תודה
 

ניסית לחפש באתר השוואות מחירים, לצמצם את טווח החיפוש ולבדוק כמה דגמים מסויימים?
תתחיל שם.
 
ראיתי מס' טל' מומלצות בזאפ,
לדוגמא: LG 37LD460
LA37D550 SAMSUNG LCD
Panasonic THL37U30M

אבל אני לא מבין את הפרמטרים (למרות שקראתי הרבה), וגם המחיר נראה לי נמוך ..
 
וגם, ככול שקראתי יותר הסתבכתי יותר...
יש בריחת צבע, מריחת צבע, מסך זוהר, מסך מבריק, רזולוציה, פורמטים, נקודות למסך, וכו' וכו' (זה ממשיךךךך).
בקיצור טל' טובה, שרואים בה טוב, ותומכת בכמה שיותר דברים...
 

מה התקציב שלך?
 
3000 ש"ח פלוס מינוס, ואפשר קצת לחרוג לכיוון הפלוס
 
מה המרחק צפייה
<
מה התכנים?
מה המרחק צפייה?
מה תמצפה מהטלוזיה?
חיבורים?
 

טוב...
סלון קטן, משהו כמו 4 מטר
תכנים: סרטי HD, משחקי ספורט, סדרות HBO
מצפה ??? לראות חד ....!!!!!!
חיבורים: אולי אני ישקיע קצת (פחות מ 100 ש"ח) על חיבורים.
אההה, ויש לי יס.
תודה
 
חיבורים = מה אתה מתכוון לחבר אליו? :-)
אם זה הארדיסק חיצוני עם סרטים, או קונסולת משחקים וכו'...
בכל אופן, אני לא חובב אף מוצר של סמסונג, גם בגלל איכות ה SD שלהם, אחוז תקלות, פיקסלים שרופים והתנהלות יבואן מבישה.
תנסה לראות את הדגם של פנסוניק וה LG בחנויות שתוכל להתרשם מהם אישית.
אל תתבייש לקחת איזה דיסק און קי עם סרט או שניים שתוכל לראות את מה שאתה רוצה ולא רק את השידורים בחנות.
 
לא ענית לי בדיוק..
מה לגבי הדגם הזה --37PFL4606H

נ.ב. איך אני יודע מה השנת ייצור של הדגם ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור