LCD או פלזמה מחפש טלויזיה 42-47 אינץ', תקציב עד 7K

  • פותח הנושא פותח הנושא erannir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erannir

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
להורי נשרפה הטלויזיה (CRT 29) בסלון והם מחפשים חדשה.
מרחק הצפיה: 2.5-3.5 מטר.
גודל מבוקש: מועדף 42, יתכן 47. על יותר מזה אין מה לדבר, גם 42 עדיין קצת מפחיד את ההורים.<br>שימוש: 90% צפיה בכבלים (SD). מקווה שעם הטלוויזיה יגיעו גם יותר תכני HD, אבל הרוב עדיין ישאר SD.
אילוצים נוספים: סלון מאוד מואר באור שמש לא ישיר. חלונות גדולים מכל כיוון אפשרי (כולל דלת הזזה ענקית ליד הטלויזיה, וחלונות ענק ממול. היה בעייתי (השתקפויות) גם ב-CRT הנוכחי, אשמח להוריד בעייתיות כמה שאפשר גם אם כרוך בעלות הטלויזיה.
תקציב: התקציב שניתן לי הוא גמיש לחלוטין (אבא: "לא אכפת לי כמה עולה, תביא משהו טוב"), אבל אני אגביל אותו מלאכותית תחת ההנחה כי ההורים שלי לא טכנוקרטים ולא ישימו לב לפרטים הקטנים. לכן אני מחפש טלויזיה טובה, אבל שהעלות תהיה פרופורציונלית למה שמקבלים. לכן אין מבחינתי (מבחינת ההורים) טלויזיה ששווה פי 5 מטלויזיה באותו הגודל. הייתי רוצה להוציא עד 6K עבור 42, או 7K עבור 47. כאמור גמיש אם יש סיבה. אשמח להמלצות בטווח המחירים החל מ-3-4, ועד ההגבלה, כדי שאוכל לבדוק בחנות אם הביצועים שווים את ההפרש במחיר.

מקווה שלא ביקשתי יותר מדי.
תודה וחג שמח,
ערן
 

נערך לאחרונה ב:
שלום ערן וחג שמח....
אני ממליץ על הטלוזיה הזאות...
פנסוניק U30 גודל 42 עולה כ3000 שקל אין מה להשקיע יותר מזה בשביל הורים שרואים רק SD בשאר הכסף תקנה להם איזה מערכת קולנוע ביתית נחמדה יש הרבה מבחר ואז תחברו אסטרימיר ותהנו אבל מכיוון שרוב הצפייה SD אין מה לקנות מסך ב7 אלף שחלש בSD ומעולה בHD כי זה לא המטרה פו אני הבאתי לכם מסך שמציון בHD ומציון בSD וב3 אלף שקל....
עם אתם רוצים מסך יותר גדול 46 אז תקנו אץת EX402 שיש לו מעבד E2
מנגנון מתיחה חכמה מוצלח מאוד ושני כנסיות סקרט והוא מעולה בSD ון בHD עםן תמונה טבעית ללא זכר לגרעניות וזרחנות אין זכר לגוונים לא טבעים כמןוכחול הוא בגוון צהוב חום לבן הגוון דומה מאוד לגוון של פלזמות באותם מחירים תמונה טבעית וטובה בהצלחה
 
שלום מתן,

קודם כל, אני רואה את הטלויזיות שהצעת רק בכ-4000 שקל ומעלה בזאפ. יש מקומות ספציפיים שאפשר למצוא אותם במחירים טובים יותר?
שנית, הטלויזיות הללו יתמודדו היטב עם בעיית ההשתקפויות?

תודה
 
אני חושב שעם התמחות קטנה אפשר להוריד תמחיר לסביביות ה3800 בקלות אבל זה קשור גם עליך ועל הזמן שלך בחיפושים ועל יכולת המיקוח שלך...
הטלוזיות יתממדו מציון עם בעית השתקפות יש לם מסך מט מה שאומר שהוא מתממו נהדר עם השתקפיות ואין השתקפות כמעת
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור