LCD או פלזמה מחפש טלויזיה 42" בתקציב 5000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא Triple-z
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Triple-z

אוהב את התחום
הודעות
66
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
מחפש המלצה לטלויזיה 42" בתקציב 5K, מרחק 3 מטר, כאשר רב הזמן אני יושב במרחק של 1.5 מטר פחות את יותר
הטלויזיה תהיה מחוברת לממיר רגיל של יס 60%, ו40% תכני HD/XVID מהמחשב.
לאחרונה הורי קנו פאנסוניק PV80 ועם חיבור ליס מקס HD רואים ממש טוב אבל אני לא יודע עד כמה היא טובה בחיבור למחשב

אשמח לשמוע המלצות לטלויזיה הטובה ביותר לצרכים, לא פוסל שום אפשרות, גם 40" יכול להספיק
האם כדאי לקנות LCD 40 FHD? איך הם מתמודדים עם השידורים של יס?

אשמח לעזרה
תודה מראש
 

הוריך קנו משהו טוב
אתה אוהב את מה שהוריך קנו
אז למה להסתבך ולהיכנס להרפתקה ?
בתקציב שלך זה הכי טוב
 
מסכים איתך, את הפלזמה קנינו אחרי שחקרתי לא מעט את הנושא בפורומים שונים, העניין הוא שהצרכים של הורי ושלי שונים, בדגש על כך שאני יחבר אותה למחשב להרבה תכני HD, ואני לא יודע עד כמה טוב היא מתפקדת בחיבור למחשב.

כמו כן מפריעה לי קצת העובדה שהרזולוציה היא 1024X768 כאשר רזולוציה תקינה של 720p היא יותר מכך לפחות ב-LCD..
אין בעיה עם פיקסלים מלבניים בחיבור למחשב?

האם אין בעיה של זמינות לדגם הזה (PV80)?
 
לא נעים לי לומר אבל
התקציב שלך נמוך מאוד 5000 ש"ח ?
 

ראיתי את הטלוויזיה בטרקלין חשמל
נראה לא טוב מקרוב בעיקר 1.5 מטר
 
איזה מהם? לאן היה מחובר? על מה כן אתה ממליץ?
 

נראה לי שזאת קפיצה לא קטנה במחיר.. תמיד הדגמים שרק הגיעו מקבלים מחיר מופקע לגמרי..
 
איך הפלזמות של היטצ'י ביחס לפאנסוניק??
 

יש ביקורת באתר תקרא..
 
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=724541
האם הדגם הזה ב-5900 ואחריות יבואן רשמי, יהיה עדיף על הפנסוניק PV80?
האם הרזולוציה ה"מיוחדת" שלו היא יתרון או חסרון בחיבור למחשב?
 
חסרון.
אתה יכול להבין ש1080X1024 היא רזולוציה של מסך "מרובע" היות ומספר השורות האנכיות והרוחביות כמעט זהה(צלעות כמעט שוות). כל מה שתפעיל בחיבור למחשב(בהנחה שלא תעבוד במצב 4:3 שבו יש שוליים שחורים) חוץ מסרטים יראה מתוח.
 

סבבה, אבל הצרכים שלי בחיבור למחשב הם סרטים/סדרות בלבד
לא משחקים ולא אינטרנט וכו
השאלה אם בתכני HD מהמחשב, הרזולוציה של היטאצ'י תיתן לי תוצאות טובות יותר מאשר הפנסוניק??
 
עקרונית ההיטאצ'י מסוגלת להציג 300 שורות יותר מהפנסוניק. זה לא המון אבל אי אפשר להתעלם מזה.
יש כאן דילמה.
היות ואתה לא ההורים שלך ואתה לא מתכוון לצפות בכבלים בלבד לא הייתי ממליץ לך ללכת על טלויזיה שהרזולוציה שלה נמוכה מ1366X786 הן מבחינת רזולוציה מספקת והן מבחינת יחס רחב. גם אם הוידאו לא יתעוות בחיבור למחשב ברזולוציות אחרות יהיה איבוד פרטים מסוים.
הבעיה היא שהדגם היחיד שמצאתי ברזולוציה ובגודל הנ"ל הוא PS42B430של סמסונג. הפלזמות מאותגרות רזולוציה.
הן מגיעות ברזולוציות יותר גבוהות רק מ"50 ומעלה. בכל זאפ יש 167 פלזמות לעומת 737 LCD.
האפשרויות הן בעצם לקחת פלזמה ברזולוציה יותר נמוכה(ההיטאצ'י או הפנסוניק) או ללכת על LCD ולדעת מראש שהתמונה תהיה פחות טובה בשידורים רגילים.
אני מתנצל אם התשובות כאן משגעות אותך אבל עדיף שזה יקרה עכשיו ולא אחרי קניה.
 
נערך לאחרונה ב:
אני פתוח להצאות, מקסימום אפשר למתוח את התקציב עם תשלומים וכו
איך הסדרה החדשה של סאמסונג?
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=732551
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=732552 זאפ טעו פה ברזולוציה לא? איך זה 1366x768??

כמו שכבר שאלתי פה כמה פוסטים קודם, לגבי הסמסונג, אני מניח שהרזולוציה המדוברת היא טעות של זאפ..
במידה וכן היית ממליץ לי ללכת על LCD, איזה דגם היית ממליץ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור