LCD מחפש טלויזיה חדשה - מקסימום אחריות והכי אמינה

  • פותח הנושא פותח הנושא ead
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ead

חבר משקיען
הודעות
870
מעורבות
1
נקודות
16
שלום
לצערי הייתה לי טלויזיה יקרה ואיכותית של פיליפיס שהחליטה "למות"
הטלויזיה נקנתה רק לפני כשנתיים שלוש, ועלתה קרוב ל 10 אלף
לצערי הלוח אם או משהו שכזה התקלקל, ולתקן אותו יעלה לי לפחות 1500 (מחיר של היבואן)
זאת תקלה ידועה בטלויזיות פיליפיס (מוזמנים לחפש ברשת כולל בפורומים בחול), והמצער שאחרי חודש הבעיה יכולה לחזור על עצמה שוב וכו'
קיצר החלטתי לקנות טלויזיה חדשה

אז מחפש טלויזיה באיזור הגודל 46-55
שתהיה 4K
איזור מחירים של 4-5 אלף
ומן החברה הכי הכי אמינה, והכי חשוב - שנותנת הכי הרבה שנים אחריות (שלפחות אם מקבל 3 שנים אחריות, יודע שאחרי 3 שנים זורק לזבל, ולא לפני)

הצעות?
כמובן שיהיה דגם 2017-2018 ואיכותית וטובה של חברה טובה (אם יש בכלל דבר כזה, איך שהוא על כל חברה כמו סמסונג או LG שומע דברים לא טובים בנושא)
 

פנסוניק היחידה שנותנת לך 5 שנות אחריות מלאה ללא תוספת תשלום
LG של ח.י נותנים 3 מלאות ועוד 3 בתוספת תשלום (בערך 600 ש"ח)
 
היה לי מקרה דומה עם טלויזיה של פיליפס.
אחרי 6 שנים נשרף הלוח אם, כשתיקון נע סביב 1000 ש''ח
וגם לא מבטיחים שיגמר בסכום הזה.
מכשיר שעלה 9000 ש''ח בזמנו.
אני חושב שלא כדאי להשקיע הון במכשיר טלויזיה.
 
שלום
לצערי הייתה לי טלויזיה יקרה ואיכותית של פיליפיס שהחליטה "למות"
הטלויזיה נקנתה רק לפני כשנתיים שלוש, ועלתה קרוב ל 10 אלף
לצערי הלוח אם או משהו שכזה התקלקל, ולתקן אותו יעלה לי לפחות 1500 (מחיר של היבואן)
זאת תקלה ידועה בטלויזיות פיליפיס (מוזמנים לחפש ברשת כולל בפורומים בחול), והמצער שאחרי חודש הבעיה יכולה לחזור על עצמה שוב וכו'
קיצר החלטתי לקנות טלויזיה חדשה

אז מחפש טלויזיה באיזור הגודל 46-55
שתהיה 4K
איזור מחירים של 4-5 אלף
ומן החברה הכי הכי אמינה, והכי חשוב - שנותנת הכי הרבה שנים אחריות (שלפחות אם מקבל 3 שנים אחריות, יודע שאחרי 3 שנים זורק לזבל, ולא לפני)

הצעות?
כמובן שיהיה דגם 2017-2018 ואיכותית וטובה של חברה טובה (אם יש בכלל דבר כזה, איך שהוא על כל חברה כמו סמסונג או LG שומע דברים לא טובים בנושא)

שלושת המותגים המובילים. סוני. סמסונג. ואל ג'י. מסכים איכותיים.
אין ספק שאחריות רחבה נותנת שקט נפשי.
ממליץ לכיוון של סוני. מסכים איכותיים. אחריות 3 שנים יבוא רשמי ישפאר.

בהצלחה
 

פנסוניק יפניות מאוד אמינות
 
השאלה אם יש כאלה בכלל בארץ
יש טלויזיות של פנסוניק בארץ, 4K . גש לראות בחנות מתמחה אם מתאימה לך-

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=929836
 

שלום
לצערי הייתה לי טלויזיה יקרה ואיכותית של פיליפיס שהחליטה "למות"
הטלויזיה נקנתה רק לפני כשנתיים שלוש, ועלתה קרוב ל 10 אלף
לצערי הלוח אם או משהו שכזה התקלקל, ולתקן אותו יעלה לי לפחות 1500 (מחיר של היבואן)
זאת תקלה ידועה בטלויזיות פיליפיס (מוזמנים לחפש ברשת כולל בפורומים בחול), והמצער שאחרי חודש הבעיה יכולה לחזור על עצמה שוב וכו'
קיצר החלטתי לקנות טלויזיה חדשה

אז מחפש טלויזיה באיזור הגודל 46-55
שתהיה 4K
איזור מחירים של 4-5 אלף
ומן החברה הכי הכי אמינה, והכי חשוב - שנותנת הכי הרבה שנים אחריות (שלפחות אם מקבל 3 שנים אחריות, יודע שאחרי 3 שנים זורק לזבל, ולא לפני)

הצעות?
כמובן שיהיה דגם 2017-2018 ואיכותית וטובה של חברה טובה (אם יש בכלל דבר כזה, איך שהוא על כל חברה כמו סמסונג או LG שומע דברים לא טובים בנושא)
למה לא מספרים לי כלום
אשמח לדעת איזה דגם התקלקל ומה התקלה
 
השאלה אם שווה להשקיע בסוני פי אחד וחצי בערך ממותגים כמו טושיבה, LG, JVC ופיליפס
 

הבנתי שסוני העבירה את האחריות לחברה חיצונית אלקטרוניקס פרו.

התקשרתי לסוני להרחבת אחריות כביכול והגעתי אליהם.
חצי שעה על הקו ולא עונים.
09-9711700
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור