מחפש חבר חדש לפיוניר PDP-LX5090...

  • פותח הנושא פותח הנושא teocali
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

teocali

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

עברו 7 שנים מאז הפעם האחרונה שנעזרתי בפורום לקבלת החלטה על רכישת מסך, אז רכשתי Pioneer Kuro PDP-LX5090 נפלאה שמשרתת אותנו בנאמנות גם היום.

ובכן, אני מחפש מסך נוסף (לא במקום הפיוניר, אלא לחדר אחר) לצפייה ממרחק של עד כ-2.5 מטר, כך שנראה לי שהגודל הרצוי בין "45-"48. הצפייה תהיה ברובה בתוכן HD. כבוגרי KURO, יש דגש חזק על שחור עמוק, כמובן. 3D לא ממש מעניין, אנדרואיד יכול להיות שכן, אבל לא אתפשר על איכות צפייה בגלל אנדרואיד או ממשק "חכם" אחר. 4K בא בחשבון אלא אם הפרש המחיר יהיה אסטרונומי רק בגלל נושא ה-4K.

אין תקציב ספציפי ולכן אשמח לשמוע על דגמים מומלצים בטווח מחירים של, נגיד, עד 4,000 ש"ח וכן מעבר ל-4,000 ש"ח וללא הגבלה, על מנת שאוכל לברר מה ההבדלים בין מסכים מקטגוריות מחיר שונות בתכלית.

תודה!
 

נערך לאחרונה ב:
כבעל 5090 כמוך,
הקפיצה האמיתית היא OLED.
בעבר היה גם את הפלזמות מהדגמים הגבוהים של פנסוניק אך ייצורן הופסק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור